מלחמת חרבות ברזל: ינון מגל ובן כספית דנו היום (רביעי) בתוכניתם ב-103FM על הטור בעיתון "ניו יורק טיימס" שבו קראו אהוד ברק, תמיר פרדו, דויד גרוסמן וכותבים נוספים קריאה יוצאת לקונגרס האמריקאי: "אל תאפשרו לנתניהו לנאום".

שובו של מסך הברזל: פוטין בהחלטה חסרת תקדים
השר בן גביר ביטל הרצאה של כוכב 'פאודה' בכנס משטרתי | זו הסיבה

ינון: "אלה ראשי מערכת הביטחון שלנו, אלה כותבי הקוד האתי שלנו. עמי אילון, היה לו ריאיון ב-CNN, פעם הוא אמר שאם הוא היה פלסטיני הוא היה נלחם בישראל. הם לא צריכים להיות פלסטיניים. גם אהוד ברק. בתור יהודים הם נלחמים בישראל. אל תתרגשו מבג"ץ ומהיועמ"שית. הם רוציים לפרק את הממשלה. הכל פוליטי. הם לא רוצים חרדים בצבא. הם רוצים לפרק את הממשלה. לעקר את הגוש האמוני".

"לא הם יפרקו את הממשלה כי החרדים מבינים טוב מאוד מה קורה פה. מי שעלול לפרק את הממשלה אלה חבורת הפיינשמקרים המטורללים בליכוד, אדלשטיין, גוטליב, דלל, רביבו, כל אלה שמפלרטטים עם החיבוקים שהם מקבלים לרבע דקה מאחים לנשק. אם הם יעשו זאת, זה יהיה הסוף של הקריירה הפוליטית שלהם".

בן: "האיש מאיים ונלחם, לא על הגוש האמוני, לא על השלטון ולא על אידאולוגיה כלשהי כי אין אידאולוגיה. הוא נלחם על העסק שלו. הרגע הוא אמר שאלה שעות קשות. אני שואל את עצמי לאן נעלמה הזחיחות עם רוני קובן, כשהוא הסביר איזו שעה נפלאה, שעת חזון לעם ישראל. הייתה לו הילה מעל הראש. התשובה היא על מה צריך לשקר באותו רגע. כמו שנתניהו באותו ריאיון אצל ינון אומר שהמשימה היא להחזיר את כל החטופים, ואחר כך נפלט לו על חצי עסקה. אמרו לו אז כולם - אתה הולך על הראש של נשיא דמוקרטי מכהן, לא ישכחו לך את זה".

ינון: "נתנו למילואימניקים הטבות מדהימות לגבי קרקעות בנגב ובגליל, בגובה של 91 אחוזים לחיילי מילואים. צריך לציין שבפסיקה של בג"ץ, לא הוזכרה חשיבות התורה או החשיבות של הלימוד של תורת ישראל. יושבים תשעה שופטים של בג"ץ, דנים על תלמידי הישיבות, ולא מציינים את החשיבות של לימוד התורה של עם ישראל. זה רציני?".

תקיפה בעזה (צילום: דובר צה"ל)