רב"ט תמיר נמרודי בן ה־19 נחטף מבסיסו בבוקר השבת השחורה ב־7 באוקטובר לצד חבריו ניק בייזר ז"ל ורון שרמן ז"ל, ומאז הוא עדיין מצוי בשבי חמאס כבר 265 ימים. אלון נמרודי, אביו של תמיר, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגאולה אבן סער ב-103FM וסיפר על תחושותיו בעקבות הזמן הרב שעבר.

"אין לנו שום מידע מאז 7 באוקטובר, מאז אותם סרטוני חטיפה בהם רואים את תמיר בריא ושלם על הרגליים", אמר. "ההערכות הן שהוא הופרד מחבריו כבר ביום הראשון. אף אחד לא בא ומזין אותנו במידע כזה או אחר".

רשויות מקומיות, ארגונים וחסימת כבישים: כל מה שצריך לדעת לקראת מחאות הענק היום

בהמשך תקף: "אנחנו לא בתמונה, הזיגזג ודיבורים של אדון נתניהו זה כבר מביך, הדרך בה הוא מתבטא ומתנהל. שיוותר הוא על אחד מהבנים שלו, אנחנו יכולים לבחור עבורו על איזה מבניו הוא יוותר. ככה זה נראה בעסקה חלקית. לקח חצי שנה עד שרה"מ הסכים להיפגש עם קבוצת משפחות החיילים החטופים".

"אין סיכוי שהבן שלי יחזור ואין סיכוי שעשרות של חטופים אחרים יחזרו. ה'חיזור' שלנו אחרי פגישה עם ראש הממשלה לקח כחצי שנה עד שהוא הסכים להיפגש עם קבוצת החיילים החטופים. חודשדים רבי הוא סיר בלהיפגש. היתה לנו פגישה קצרה ומביכה. הוא דיבר על מורשת הקרב שלו כלוחם בשנות השבעים. שאלתי ישירות וגורמים אחרים, אף אחד לא יודע לענות ואף אחד לא יודע. הדרך בה הוא ואחרים הממערכת הפוליטית והמערכת הצבאית מתפתלים ומתחמקים זה פשוט עצוב ועלוב", המשיך נמרודי.

"הלילה מחובר ליום. אין באמת שינה רציפה, אצלי שעתיים-שלוש נחשב לשינה טובה. היום מאוד דינמי. אני יכול לקום בבוקר ואין שום דבר, ופתאום היום מתמלא ברמה מטורפת תוך דקות בפגישות או ראיונות או פעילויות הסברה שאנחנו עושים. היום מאוד עמוס סביב הנושא הזה של החטופים", סיים נמרודי את דבריו.