לאחר שרימון עשן נמצא אתמול סמוך לבית משפחת נתניהו בקיסריה, יועמ"ש הליכוד, עו"ד אבי הלוי, שיגר היום (שישי) פנייה נוספת, שנייה במספרה, ליועצת המשפטית לממשלה.

פנייה דחופה ליועמ"שית: נתניהו ומשפחתו נמצאים בסכנה ברורה ומידית
הקבינט החליט להסדיר יישובים לא חוקיים ביו"ש - והאיחוד האירופי הגיב בחריפות | פרסום ראשון

במכתבו הבהול, קבל הלוי על חוסר ההתייחסות לפניותיו הקודמות (לטענתו, לשכת היועמ"שית ענתה להלוי בתגובה לאקונית שלפיה מכתבו הועבר לטיפול בלשכת פרקליט המדינה) וטען שוב לסכנה ברורה מיידית לביטחונם של רה"מ ובני משפחתו ודרש מהיועמ"שית "לנקוט באמצעים הנדרשים במהירות - רגע לפני שיהיה מאוחר - רגע לפני שהמסיתים האלימים, ישלפו את ניצרת הרימון ויטילו אותו", כך על פי לשון המכתב.

כזכור, שוטרי תחנת חדרה שעסקו אתמול בסריקות מקדימות למחאה המתוכננת הערב בקיסריה איתרו רימון מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה. חבלן שהוזעק למקום קבע כי מדובר ברימון עשן המחובר לפתיל הפעלה והוא טופל במקום על ידי חבלני מחוז חוף. 

מהליכוד נמסר בתגובה לרימון העשן שנתפס לידי מעונו של ראש הממשלה: “ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו חצתה הערב עוד קו אדום. היועצת המשפטית לממשלה, שב”כ ומשטרת ישראל, חייבים לשים סוף לאלימות ולהסתה נגד ראש הממשלה. הכתובת על הקיר”.

כאמור, אין מדובר בפעם הראשונה בה הלוי שולח מכתב ליועמ"שית. בתחילת השבוע שיגר את המכתב הראשון ובו טען לסכנה ברורה ומיידית לביטחונם הפיזי של רה"מ נתניהו ובני משפחתו וביקש להורות למשטרה לפתוח לאלתר בחקירה פלילית של פעילי המחאה: עמי דרור, אהוד ברנור וילונדה יבור, זאת לאחר שדרור נאם נאום במחאת קפלן האחרונה ובמהלכו קרא לנתניהו “שטן” והשמיץ את בני משפחתו של ראש הממשלה.