לראשונה מאז ששוחררה מהשבי, מסר מנועה ארגמני הוקרן בעצרת למען שחרור החטופים. "בתור ילדה יחידה להורים שלי ובתור ילדה לאמא אשר חולה במחלה סופנית, הדבר שהכי העסיק אותי בשבי זה הדאגה להורים שלי. זאת זכות גדולה להיות פה אחרי 246 יום בשבי החמאס, זכות גדולה להיות לצד אמא שלי אחרי 8 חודשים של אי ודאות וזכות גדולה לראות את ההורים שלי מוקפים בכל כך הרבה אנשים טובים".

"אני רוצה להודות לכוחות הביטחון ולצבא שלנו. החיילים, אנשי המילואים, הכוחות המיוחדים. ולכל מי שלקח חלק במבצע החילוץ וסיכן את חייו על מנת שאוכל לחזור הביתה. אני משתתפת בצער משפחתו של ארנון זמורה, שנפל בעת מבצע החילוץ שלי ושל שלושה חטופים נוספים. ליבי עם משפחתו. ארנון הוא גיבור ישראל ובזכותו אנחנו כאן. תודה ענקית למשפחה, לחברים ולכל מי שהשמיע את הקול שלנו בזמן שלא יכולנו לדבר. תודה לכל האנשים הנפלאים שתמכו במשפחה שלי בזמנים הקשים. לכל מי שתרם, שהתפלל ושנתן מעצמו בתקופה הארוכה הזאת. מאוד מרגש לחזור הביתה ולשמוע על כל האנשים הטובים שעזרו ותמכו", הוסיפה.

בסוף דבריה, אמרה ארגמני כי "אני אנצל את המעמד הזה בשביל להזכיר שיש עוד 120 חטופות וחטופים בשבי החמאס ובניהם בן זוגי, אבינתן אור, שמופיע יחד איתי בסרטון החטיפה, סרטון אשר מתאר את הרגעים האחרונים שלנו ביחד. אומנם אני עכשיו נמצאת בבית אך אי אפשר לשכוח את החטופות והחטופים שעד היום נמצאים בשבי החמאס ומחכים לסוף טוב". 

משפחות חטופים התכנסו הערב לעצרת בשער בגין בקריה בתל אביב כמדי שבוע במוצאי שבת. אילה מצגר, כלתו של יורם, אמרה כי "לפי הדיווחים, הנושא שנותר במחלוקת היה ונשאר התחייבות ישראלית לסיום המלחמה. מה שעומד בינינו ובין יקירינו, היא אותה התעקשות של נתניהו לא לסיים את המלחמה כחלק מעסקה. המשמעות של המשך המלחמה היא רצח החטופים על ידי ממשלת ישראל! הדם על ידיכם!"

"פעם אחר פעם נתניהו טרפד עסקאות ברגע האמת, כשהתרברב בקולו או באמצעות "גורם מדיני", שלא יסכים לסיים את המלחמה. אסור לתת לנתניהו לטרפד את העסקה גם הפעם!", הוסיפה. בהמשך, אמרה עינב צנגאוקר, אמו של מתן, אמרה כי "תשעה חודשים אחרי המחדל, הציבור מצפה מכם לצאת בפנים גלויות, ולומר: מי מונע את העסקה! בסקר שפורסם אמש רוב הציבור קבע שהממשלה מפקירה את החטופים. רוב הציבור מבין מצוין מה קורה כאן: העם מבין שנתניהו מאריך את המלחמה משיקולים אישיים, כי עסקה תביא לסיום המלחמה, וזה יביא לבחירות ולסיום שלטון נתניהו. נתניהו נאחז בשלטון על גב משפחותינו שבעזה!".

בתוך כך, מטה משפחות החטופים יערוך עצרת בסימן "אחים ואחיות בשבי". מהמטה נמסר כי "מתוך 120 חטופים וחטופות, ישנם 5 זוגות של אחים ואחיות שעדיין נמצאים בשבי. בעצרת הקרובה, ישמיעו את קולן אותן משפחות שנקרעו מיקיריהן".