הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף, שיסיים את תפקידו בשבוע הקרוב, ניצל את שיעורו השבועי האחרון בתפקידו הערב (שבת) כדי לתקוף בחריפות את שופטי בית המשפט העליון.

יוסף אמר: "שופטים חילונים שלא יודעים דף אחד גמרא. מה הם יודעים מהחיים שלהם? הם לא מתקרבים לקרסוליים של הרבנים שלנו". את הדברים אמר הערב בשיעורו השבועי בבית הכנסת "היזדים" בירושלים. הרב תהה האם "יש לשופטים האלה רגש לדת? כשמר"ן (הרב עובדיה יוסף ז"ל) היה מדבר על השופטים היה כל כולו רועד, מדבר בכעס בחיל ורעדה. איזה קללות היה מדבר עליהם".

הרב הראשי במסר מאיים: "אם יכריחו חרדים להתגייס - נעזוב לחו"ל"

כזכור, לפני כשלושה ימים הרב יוסף עוררה סערה לאחר שביטאון ש"ס, "הדרך", פורסמו דברים בוטים שאמר על שופטי בג"ץ בעקבות פסק דין הגיוס שפורסם השבוע. ״בני התורה הם הקיום של עם ישראל, אבל הם לא מבינים את זה, הם תינוקות שנשבו ולכן לא מבינים מה החזיק את עם ישראל. בזכות מה שרדנו? בזכות בג״ץ? אך ורק בזכות התורה הקדושה ולומדי התורה”, אמר הרב יוסף.

הרב קבע כי ישראל ניצלה כלשונו רק בגלל בני הישיבות ולימוד התורה: ״אויבינו זוממים עלינו רעה, רוצים להשמיד אותנו, במתקפה הנוראה הרי זאת הייתה התוכנית שלהם, להשמיד אותנו כליל, ולא יזכר שם ישראל עוד, רחמנא לצלן. בזכות מה ניצלנו? רק בזכות בני הישיבות ואברכי הכוללים. הם מגנים על כל החיילים ועל כל עם ישראל. בזכותם! מי שלא מאמין בדבר הזה הוא אפיקורוס״.