ח"כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה, שהותקפה באלימות על ידי שוטרים בהפגנת המחאה אמש בתל אביב, התראיינה הבוקר (ראשון) לרשת ב' וסיפקה את גרסתה לאירועים.

בתוך כך, המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקת הנושא: "במענה לפניות כתבים הרינו לעדכן, כי אגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים פתח בבדיקתם של שני אירועים מההפגנות אמש, בהם תקפו לכאורה שוטרים מפגין בירושלים ושוטר נשמע אף מאיים עליו וכן בגין תקיפתה של חה״כ נעמה לזימי בתל אביב. כפי שנעשה במקרים קודמים, בכוונת מח״ש ליצור קשר באופן יזום עם המפגין ועם חברת הכנסת, ולהזמינם להגיש תלונה, באופן שיאפשר את בירור המקרים לעומקם, באופן מקצועי ואפקטיבי".

"זה לא עימות, השוטרים הכו אותי, חנקו אותי, משכו את שערי באלימות. מפגין העביר למכרה שלו את הטלפון הסלולרי ואז התחיל הבלגאן. אין שום סיבה להחרים בצורה כזו את הטלפון, והתגובה של השוטרים הייתה שכנראה ציך לאשפז אותי באלימות קשה. הם ידעו שאני חברת כנסת, אבל גם אם לא הייתי, זה אומר שאני צריכה להיחנק?", אמרה לזימי.

על הודעת דוברות המשטרה, שהאשימה את לזימי בפרובוקציה, אמרה: "האלימות הלא פחות קשה זו דוברות המשטרה שמשקרת. הסרטונים מראים הפוך ממה שהם אמרו, וגם התקשורת צריכה לומר להם שאנחנו לא דיקטטורה ואי אפשר לתת הודעות כאלו. לומר למפגין שיאנסו את אמא שלו, נחצה קו אדום. אני אגיש תלונה, אין מנוס מלהגיש. אאלץ לתבוע את משטרת ישראל על דיבה. הם לא יפחידו אותנו, אנחנו נצא למחות נגד ממשלת הבלהות".

כזכור, במהלך פינוי ההפגנה, תועדו מספר שוטרים מתנפלים על חברת הכנסת נעמה לזימי, המשתתפת באופן קבוע בהפגנות נגד הממשלה. זוהי אינה הפעם הראשונה ששוטרים הודפים בכוח את לזימי, זאת על אף שכחברת כנסת עומדת לה חסינות פרלמנטרית.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בניגוד לטענותיה של חה״כ נעמה לזימי בנוגע לכך שלכאורה נפגעה משוטרים ובכדי למנוע הטעיית הציבור והכפשת השוטרים לשוא - נבהיר כי בפועל, חברת הכנסת מנצלת את חסינותה על מנת להפריע לשוטרים לבצע את משימתם".