השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התראיין הערב (ראשון) באולפן "הישראלים" של i24 ואמר: "ראש הממשלה יודע - אם תיפסק המלחמה אני לא אהיה שם".

הוא המשיך ומתח ביקורת: "אני חושב שראש הממשלה אמור להבין מה המשמעות של הסדר עם חיזבאללה. ראש הממשלה מבין, שר הביטחון פחות", אמר עוד. "אני אומר את זה בצורה הכי פשוטה חייבים מלחמה בצפון". על רפיח, אמר: "צריך להיכנס לכל רפיח עד הסוף".

בן גביר מגשש: עופר וינטר יצטרף בקרוב למשטרה?
במהלך הפגנת חרדים: רכבו של השר גולדקנופף הותקף

לאחר מכן, החל עימות בינו לבין אייל ולדמן. בן גביר מחה לעברו: "גיבורים כמוך אמרו לי בקבינט אתה לא היית רמטכ"ל - בסוף הסתבר שכולכם טעיתם ואני צדקתי. כל המומחים בגרוש - אני זוכר אותם בקבינט מה גלנט הרמטכ"ל אמר לי, אמרו לי למה אתה מדבר על להפציץ ולהתחמש? אבל הם היו שומעים לי ה-7 באוקטובר לא היה קורה".

איתמר בן גביר (צילום: צילום מסך, i24)
איתמר בן גביר (צילום: צילום מסך, i24)

על כך שלא הגבנו לתקיפה באיראן, אמר כי צריך להפציץ את איראן, וטען שנתניהו וגלנט קיבלו החלטה לא מושכלת כשלא תקפו בחזרה. הוא המשיך והתבטא בכך שהגדיל את כיתות הכוננות ואמר: "900 כיתות כוננות יש כרגע", וזאת למרות שבצה"ל הודיעו על צמצום כיתות הכוננות.

על עסקת חטופים אמר: "ברוך השם דעתי התקבלה ולא הייתה עסקת חטופים מופקרת", ועל שחרור האסירים הביטחוניים מבתי הכלא עקב מצוקת חוסר מקום אמר: "ראש השב"כ עושה טעות ענקית שהוא משחרר אותם שוב משחרר ושוב משחרר - וחוזר על אותה קונספציה".

באשר להתנהלות המשטרה, אמר על הסרטונים מההפגנות: "אין מקום לאלימות הזאת מצד המשטרה", אבל לאחר שראה סרטון על אלימות השוטרים שאל: "למה לא מראה סרטונים של מפגינים, עשרות ומאות סרטונים? התקשורת מראה רק צד אחד. יש מפגינים שצועקים לרצוח את ביבי או לרצוח את השוטרים או אותי". הוא המשיך והתבטא: "שוטרים אומרים עד היום השר לא הסתכל עלינו - סוף סוף יש שר שמסתכל עלינו".