מגישי רדיו 103FM בן כספית וינון מגל שוחחו היום (שני) בתוכניתם על מדיניותו הביטחונית של ראש הממשלה בנימין נתניהו ותוצאותיה, כמו גם על ההשלכות של טבח 7 באוקטובר על כלל החברה הישראלית ורוח העם. כצפוי, הרוחות החלו להתלהט ועימות פרץ בין השניים.

"נתניהו הוא שמאלן, שרלטן ופופוליסט. הכל דיבורים, הכול אוויר חם, פוסטר, הוא פרזנטור של מנהיגות שאין מאחוריו דבר", אמר כספית תוך שהוא מעלה סינקים מנאומיו של נתניהו בעבר שמצדיקים את טענותיו. 

מנהל שיפא שוחרר לעזה ואז התחילה המבוכה בקבוצת הוואטספ
איריס חיים מסירה את הכפפות: "הממשלה הנוכחית - נגועה בשיח אלים מאוד"

"את מי זה מעניין שיעור ההיסטוריה שעשית עכשיו?", תקף מגל. "נתניהו מנהל מלחמה. אתם חולי נפש, פסיכים, את מי זה מעניין? מה זה האירוע המופרע הזה? אין לכם שום דבר להתעסק בו חוץ מנתניהו?" "מדורות, כל היום חוסמים כבישים ואתה משמיע אותו בפעם ה-400 והוא אומר שיפיל את השלטון בעזה".

"מטורללים, אין לכם מושג איפה אתם חיים, לא מבינים ערבית, לא מבינים תרבות אמונית, אין לכם מושג מה זה להיות צמודים לאדמה. לא יודעים מה זו הגשמה ומשיחיות", תקף. "אם 7 באוקטובר לא יעיר אתכם, אז מה יעיר אתכם?", שאל. "חיילים לא מסוגלים לשמוע את התקשורת הישראלית", הוסיף.

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: שאול גולן, פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: שאול גולן, פלאש 90)

בתגובה אמר כספית: "שמעתי לא מעט חטופים שחזרו וראו את ההפגנות ומאוד התעודדו מהם. מי שחרר ממש היום 50 מחבלים? מי מנהל את המלחמה? אם היו נותנים לנתניהו לנהל פיצוצייה היא הייתה נסגרת תוך שבוע? הצפון מטווח, מפונים, מלחמה בדרום", תקף. "יש שר לביטחון, שר לביטחון פנים ועכשיו יש שר לביטחון מזון. חבל שאין ביטחון".

לסיום התייחס לריאיון של ראש הממשלה בערוץ 14: "נתניהו ישב בערוץ 14 וכהרגלו הוא שיקר באופן גס, 'לא יכול ולא רציתי', הוא הסביר בקולו שיש דברים שהוא יודע והוא לא עשה".

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm