בפתח תוכנית הרדיו שלהם הבוקר (שלישי) ב-103FM, התייחסו בן כספית וינון מגל להתקדמות המלחמה. "המלחמה נמשכת, עובדים יפה, עובדים קשה, לצערנו יש גם מחירים", אמר ינון. "דיברתי עם מישהו מפיקוד דרום, הוא אמר שהמצב של חמאס קשה מאוד. זה יפה וטוב לשמוע. בעזרת השם נשמיד אותם".

"רונן בר איים עליי שישחרר אסירים": בן גביר במתקפה על ראש השב"כ

"אתה מוביל את התזה שהכל נפלא והכל נהדר", אמר בן בתגובה. "הסכנה הכי גדולה לקיומו של עם ישראל במדינת ישראל היא השסע הפנימי, שהאחראי הבלעדי עליו הוא נתניהו. האיש הזה בפירוש פירק אותנו לגורמים והוא ממשיך לעשות את זה. כשאנחנו מאוחדים, אף אחד לא יכול עלינו. אני שומע שאתה מתחיל לתאר את הניצחון המוחלט בעקבות רפיח - לא קרה כלום ברפיח. נגיע לניצחון המוחלט בערך כמו שנתניהו לא אוכל שרצים. אנחנו פשוט נמצאים במלחמה שתיקח הרבה מאוד זמן. מי שהמציא את הניצחון המוחלט הוא שרלטן".

באשר לסערת מנהל בית חולים שיפא, ביקש כספית להבהיר: "הגענו למצב בו הבדוקאי של שב"כ מאשים את שב"כ שאנשיו נהרגים. עכשיו כשהם משתחררים, נתניהו לא ידע. השב"כ לא שחרר אותם. השחרור - מתריעים עליו כבר שנים, כי אין מקום". 

"זה לא שנתניהו אמר שהוא לא ידע במיקום ובסוגיית האסירים", אמר מגל. "הוא ידע שיש בעיה. את הרשימה הוא לא הכיר, את מנהל בית החולים הוא לא הכיר. שב"כ החליט פתאום שהוא משחרר אותם. למרות שהיה דיון והגישו בג"ץ, פתאום החליט מי שהחליט, ראש השב"כ, מישהו אחר, כולל מנהל בית החולים. זה לא עבר אישור, אף אחד לא נתן את הרשימה, אף אחד לא ידע, זה האירוע. שמישהו החליט על דעת עצמו שהוא עושה את זה. איך נתניהו אחראי על השסע החברתי אם אתם קוראים לו צורר כל היום?".