בג"ץ דן אתמול בעתירה של רופאים למען זכויות אדם שמטרתה לאפשר להכניס לישראל עזתים לטיפולים רפואיים, ולבסוף החליט לא לקבל אותה ולא לקבל לארץ פלסטיניים במטרה שיקבלו טיפול רפואי. ח"כ אלמוג כהן מ"עוצמה יהודית" קרא היום (שלישי) אצל אריה אלדד ובן כספית בתוכניתם ברדיו 103fm: "אני קורא לציבור להמשיך להגיע לבית המשפט העליון בכל נושא שמפריע לו ומטריד אותו, במיוחד שמדובר בנושא שבקונצנזוס רחב מימין ומשמאל. אם כפיר ביבס לא מקבל טיפול, גם אלה לא יקבלו טיפול. תקראו לי אכזרי, הכל טוב".

נזכיר, שזאת לאחר שגם רועי ברוך, אחיו של אוריאל ברוך ז"ל שגופתו נמצאת בעזה, שלח אתמול מכתב לבג"ץ לאור הדיונים על תנאי הכליאה של האסירים הביטחוניים ולאור שחרורם עקב מצוקת מקום בבתי הכלא, וכתב: "איך אתם בכלל דנים בכמות האוכל שהמחבלים הנאצים יקבלו? איך אתם משחררים נאצים בטענה שיש מחסור במקום, האם חסר לנו מקום במדבר הנגב? האם אתם מבינים שכל נאצי שאתם משחררים בחזרה לעזה ינסה בהזדמנות הראשונה לפגוע ביהודים?".

לזה לא ציפינו: באיראן משתמשים במאמר שפורסם במעריב כדי לנגח את המועמד לנשיאות
סקר בקרב יהודים אמריקאים: ארה"ב לא תומכת מספיק בישראל במלחמה

"מה שקרה אתמול זה בעיקר זעם ציבורי על עצם ניהול הדיון", הסביר כהן. "לתפיסת הישראלי המצוי וחפץ החיים, כל עוד משפחת ביבס שם בעזה - אף אחד לא מקבל שם טיפול. אני כמשרת ציבור שדוגל בדמוקרטיה, בעיניי - זו הייתה השעה היפה של הדמוקרטיה. כאשר הציבור הגיע לבית המשפט בו הוא שם את מבטחו ואומר שלא דנים בדבר הזה. אני קורא מכאן לציבור להמשיך ולפקוד את בית הדין הגבוה לצדק בכל נושא שמטריד אתכם. זהו תפקידכם כאזרחים טובים".

עוד הסביר: "הרצון להיות נאורים מגיע על חשבון חייהם של אזרחי מדינת ישראל, ואני לא מוכן לקבל את זה. אני קורא לכולם מימין ומשמאל, כל פעם שמתנהלים דיונים, תגיעו ותצעקו לשופטים 'בושה' כפי שעשינו אתמול".