שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק נשמעת בקולה כשהיא אומרת שהחודשים האחרונים הם "כמו תקופה של נס", כך לפי הקלטה שהושמעה הבוקר (ראשון) בגל"צ.

בהקלטה נשמעת השרה מדברת עם תושבים בהתנחלות גבעת חנן שליד סוסיא בהר חברון על הגברת הבנייה ביהודה ושומרון, זאת יום לאחר שהמנהל האזרחי אישר תוכנית תב"ע והפקדה לבניית מאה ושבע יחידות דיור במקום.

ח"כ קרויזר על מו"מ החטופים: "כשהשב"כ משחרר על דעת עצמו מחבלים, חמאס מבין שהוא הריבון"
הכנסת תצא לפגרה לפני חוק הגיוס? גורמים בממשלה: "יידחה למושב החורף"

לגבי הגברת הבנייה ביהודה ושומרון אמרה: "מבחינתי זה כמו תקופה של נס. אנחנו רוצים להספיק כמה שיותר, בכלל בארץ ישראל וכמה שיותר ספציפית בהר חברון. זו בעיני ממש משימת קודש".

השרה סטרוק התייחסה בין היתר לעתיד הממשלה: "ותראו, מה שהספקנו רק בכמה חודשים האלה האחרונים ועוד היד עוד נטויה בעזרת השם ככל שהממשלה הזו תחזיק מעמד, ולא ברור שהיא תחזיק מעמד, לגמרי לא ברור".

מהשרה סטרוק נמסר בתגובה: "חיזוק ההתיישבות באזורים בהם אויבינו משקיעים מאמץ מוגבר לפגוע בה - הוא יעד מרכזי שלי כשרת ההתיישבות, ושלנו כמפלגה. לאחר עשרות שנים בהן הרשות הפלסטינית השקיעה בהר חברון יותר ממה שהשקיעו ממשלות ישראל - היום זכינו שהמדינה מפתחת את האזור ההיסטורי והאסטרטגי הזה, וטוב שכך.

כמובן שכשרת ההתיישבות אני מקדמת במקביל את הטיפול בכלל הישובים באזורי עדיפות לאומית, בדגש על הישובים המפונים בדרום ובצפון, כפי שהעידו אך לאחרונה ראשי המועצות האזוריות בוועדת ביקורת המדינה של הכנסת".