יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס היום (שני) במהלך ישיבת הסיעה למגעים לקראת עסקת חטופים ולשיתוף פעולה עתידי עם ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט.

לא רק רשת ביטחון: לפיד מציע לנתניהו דיל אם סמוטריץ' ובן גביר יפרשו
מחשש למרד: מקורבי נתניהו בחנו מהלך שיטלטל את הליכוד | פרסום ראשון

בפתח דבריו התייחס ליברמן לניצחון מפלגת השמאל בבחירות בצרפת: "עליית מדרגה משמעותית בשנאת ישראל ובאנטישמיות. מנהיג המפלגה התפרסם עם הרבה התבטאויות נגד יהודים ונגד מדינת ישראל. זה פשוט אנטישמיות נטו. קורא ליהודי צרפת פשוט לעזוב ולעלות למדינת ישראל, אין זמן".

במענה לשאלת מעריב האם האופוזיציה תתחייב לא לנסות לפזר את הכנסת תמורת ביטול פגרת הקיץ, השיב: "ילדים איבדו שנת לימודים ועדיין לא יודעים איפה הם מתחילים את השנה הקרובה. ראשי המועצות לא יודעים אם ייפתחו בתי הספר או לא. לצאת לפגרה זה נראה לי דבר ציני ולא נכון".

ישיבת סיעה ישראל ביתנו (צילום :בנצי רובין)

על המגעים לעסקת חטופים אמר: "ממליץ לראש הממשלה ולכולם לשמור בשלב הזה על שתיקה". בנוגע לאפשרות של איחוד עם נפתלי בנט הוסיף: "אף אחד לא נאבק על מקום ראשון. כולם מדברים עם כולם. יש אווירה טובה והעמדה היא שחייבים לנצח ולהביא כמה שיותר מנדטים. יש שיחה ברמה יומיומית".

בהמשך התייחס ליברמן לדבריו של ח"כ גפני היום בוועדת הכספים: "כשגפני מדבר על הקדמת הבחירות צריך להתייחס לזה כניסיון נוסף לסחוט כסף מראש הממשלה. החמ"ל שלנו עובד, מדברים עם מי שצריך - ולא ארחיב בעניין".