איציק בונצל, אביו של עמית ז"ל שנפל במהלך קרב בעזה, נכח בועדה בכנסת במהלכה שאל את חה"כ תומא סולימאן האם חמאס הוא ארגון טרור והאם יש לחסלו. היום במהלך ראיון אצל בן כספית וינון מגל ב-103FM שיתף על אירועי האתמול.

סמ''ר עמית בונצל (צילום: דובר צה''ל)
סמ''ר עמית בונצל (צילום: דובר צה''ל)

על העימות שלו עם ח"כ עאידה תומא-סלימאן אמר כי "היה ברור מאליו שהיא מכחישה את אירועי ה-7 באוקטובר. סוף סוף הגיעו חברי כנסת לוועדות. היא נכנסה לחדר וחשבתי שזו תהיה הזדמנות עבודה להודיע קבל עם ועולם שהחמאס הוא ארגון טרור. זכיתי להנפת אצבע משולשת כלפיי מצידה לאמירות מי אתה שתפנה אליי. היא סירבה ומסרבת להכריז על החמאס כארגון טרור שצריך לפרק ולחסל"

"היא הציבה מראה איך מאפשרים לאותם תומכי טרור להתמודד לכנסת. בשעת מלחמה, כשיושבים באולם משפחות חטופים היא בעצם אומרת: כמה אתם עם טיפש ואני צוחקת עליכם. אני לא חייבת לכם כלום, אפילו לא את האוויר שאני נושמת. הם מדברים סרה על חיילי צה"ל. איימן עודה אמר על חיילי צהל שהם מבצעים רצח עם והם רוצחים".

בונצל הוסיף והדגיש את הקשר בין הח"כים החרדים והח"כים מהמפלגות הערביות: "בראשות ועדת האתיקה עומד ח"כ חרדי שצריך את הקולות שלהם. יש פה דילים מאחורי הגב של עם ישראל. שיתוף פעולה עם תומכי טרור בשביל חוק כזה או אחר, בזמן שטובי בנינו נלחמים ונהרגים. ח"כ אייכלר יושב בראש הוועדה הזאת, ואני מחכה שהוא יוציא אותה, והוא עצמו לא שואל אותה אם החמאס הוא ארגון טרור. הדילים המכוערים האלה קורים יום יום ואני מציף את זה. אלה עסקאות עם תומכי טרור. אלה עסקאות עם החמאס על חוק הגיוס וחוקים אחרים. אתם משלבים ידיים עם תומכי טרור. למה הוא לא מעיר לה? כי יש להם דילים. זה לא ייאמן. הנושא הוצף ונמשיך להציף אותם ואפגוש אותם בכל צומת. אני מקווה שבגץ לא יאפשר לאותם תומכי טרור להתמודד בכנסת".