המשבר והסדקים בקואליציה העמיקו אמש לאחר שהשר איתמר בן גביר לא הסכים להצביע יחד עם הקואליציה ב"חוק הרבנים" המרוכך (חוק המועצות הדתיות) שיזמה סיעת ש"ס. בתגובה, חברי מפלגת ש"ס עזבו את מליאת הכנסת.

ח"כ משה סעדה שוחח היום (שלישי) ב-103FM והתייחס למשבר. "אני רואה אתכם, ואומר לכולם: תתבגרו. תראו את החיילים שלנו, והם מסתכלים עלינו. עזבו את הדברים האלה, דברו עם ראש הממשלה. לא מאיימים ולא סוחטים. הגיעה אליי אמא לתאומים מהעוטף. הילדים שלה נחטפו. היא אמרה לי שהאחריות שלי לדאוג שיחזרו כל החטופים. אם אנחנו נותנים את הקלפים הכי חזקים שלנו, אנחנו חייבים לקבל את כולם. הוא היום מובס, בורח למנהרות שלו לאחר שגדענו לו את צינור החמצן מרפיח".

בהמשך, התייחס לחקירת הישראלים בחשד לחיסול מחבלי נוח'בה ואמר כי זו "התנהלות פושעת של הפרקליטות. ב-7.10 פחדתי לנסוע, אבל ביום הזה שלחתי את הילדים שלי למלחמה. האנשים האלה עזבו הכול, והגיעו לחזית  - הכול למען עם ישראל. פתאום עוצרים אותם, כובלים להם את הידיים והרגליים ומשכנים אותם במעצר. בית המשפט נוזף במשטרה והפרקליטות והם לא משנים מסלול - רצים למחוזי ומבקשים מהם לעצור אותם באשמת רצח".

משה סעדה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
משה סעדה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מתקפה חסרת תקדים בממשלה נגד בן גביר: "מגלומן ולא אדם חכם"
בן גביר: "אם לא יצרפו אותי לקבינט המצומצם - אשבש את עבודת הקואליציה"

"בית המשפט ממשיך ומבקש עיכוב ביצוע כדי ללכת לעליון. בסיס הראיות שלהם דל ורעוע נגד אנשים גיבורים. הפרקליטות טעתה. ראיתי את האיגרת שכתב עמית איסמן. הייתי מצפה ממנו לבקש סליחה, במקום זה הוא מתאר את האירוע כי היה חשד שהוא היכה אדם כפות. אדם כפות? זה ארכי מחבל. דיברתי עם אותו אזרח גיבור, איש איחוד הצלה שבא להציל את ישראל", סיכם.