חברת טיקטוק הסירה היום (שישי) סרטון שהעלו צעירי הציונות הדתית, בו הם מציגים את השלכות העסקה המוצעת וקוראים שלא לצאת מרצועת עזה בלי ניצחון מוחלט. ברשת אף הוסיפו אזהרה לפני חסימת החשבון של הצעירים.

הפקירה אזרחים ומספרת תירוצים: המשטרה שברה אתמול שיא נוסף | אבי אשכנזי
לפני נסיעתו לארה"ב: הספר "מר הפקרה", שתוקף את נתניהו, מופץ גם באנגלית

"העסקה יוצאת לדרך. חטופים משוחררים, אבל הרוב נשארים בעזה", נפתח הסרטון. בהמשכו, מוצגות השלכות העסקה לפי שבועות הלחימה. בשבוע הראשון משוחררים חטופים, בשני ציוד ובטון נכנסים לרצועת עזה, בשלישי חמאס כבר משפצים את התשתיות ההרוסות, וחופרים מנהרות.

בשבוע הרביעי, צה"ל יוצא מרצועת עזה. כעת, מוצגת בסרטון תמונה של יחיא סינוואר מחייך, ולידה כיתוב: "חמאס מכריזים על ניצחון". בשבוע השישי חמאס מתאמנים, בשביעי חמאס יורה על שדרות, ובשמיני גל טרור ביהודה ושומרון בשל התחזקות חמאס.

תמונתו של סינוואר מחייך מתוך הסרטון (צילום: צילום מסך טיקטוק)
תמונתו של סינוואר מחייך מתוך הסרטון (צילום: צילום מסך טיקטוק)

בהמשך, בשבוע התשיעי, נשמע כי "צה"ל חוזר לשגרה ולמרות שגרת טפטופים לא מגיב". בשבוע העשירי מוצגת הלווית חייל: "חיילים רבים נופלים בכניסה מחדש לעזה". בשבוע שלאחריו עדיין ישנם חטופים בעזה, ובשבוע השנים עשר מוצג סינוואר כשהוא מסביר על חוזקו של צבא חמאס.

הסרטון, אותו יצרה מפלגת הציונות הדתית בשיתוף הצעירים, מסתיים בכיתוב: "אסור לצאת מעזה בלי ניצחון מוחלט, אסור לעשות עסקה מופקרת עם החמאס". כאמור, טיקטוק הסירה את הסרטון שמביע התנגדות לעסקת החטופים המוצעת.