ינון מגל ויאיא פינק ניהלו בפתח תוכניתם ב-103FM דיון סוער סביב סוגיית השוויון בנטל והתנהלות הדרג המדיני בצל מחאת משפחות החטופים. "אני בניגוד אליך לא סירבתי. אתה סרבן", פתח מגל והקריא ציטוטים של פינק בנושא מתקופת המחאות כנגד הרפורמה המשפטית.

"אני בעד שוויון בנטל בשונה ממך שבעד חוקי השתמטות", השיב פינק, "אתה תומך בממשלה שבעוד כמה שעות מאריכה את שירות הסדיר. הממשלה הראשונה שהיא אנטי-צה"ל. ממשלה שפוגעת בצבא. איפה היית ב-7 באוקטובר? איפה בן גביר היה ב-7 באוקטובר? איפה סמוטריץ' היה ב-7 באוקטובר? מתי פעם אחרונה עשית מילואים?". 

"שרה ואני בהלם": נתניהו ופוליטיקאים נוספים איחלו החלמה לטראמפ
הנייה מאשים את נתניהו: "מציב מכשולים בפני הגעה להסכם עסקה" | דיווח

"אתם מסיתים כנגד ראש הממשלה. מכנים אותו: רוצח, צורר, מחכים לך עם חבל תלייה ופשוט לא עושים לכם כלום. יש לכם יועמ"שית פושעת שלא עושה כלום עם האלימות הזאת. כולם מחכים שמשהו יקרה ורה"מ ייפגע. מסקרים משפחות אחדות בתקשורת", אמר מגל על מחאת משפחות החטופים.

"יש פה משפחות של פורום תקווה. משפחות אצילות. משפחות עם חוסן לאומי אבל אותם לא מסקרים", הוסיף מגל, "לעינב צנגאוקר שאני לא שופט אותה, היא נמצאת במצב קשה אבל היא משתוללת. זאת שמשתוללת בחוסר שליטה, עליה אתם אומרים שהיא גאווה. אני אומר דברים בזהירות. רוצים להשמיד את כולנו. אבל אותה אתם מהללים ולא את פורום תקווה. חבורה של צבועים".

פינק תקף את דבריו של מגל ואמר: "במקום לחבק את המשפחות אתם מסיתים נגדם. עינב עוד תקבל פרס ישראל כשבנה יחזור בעזרת השם". עוד הוסיף, "אני מקיים יותר מצוות ממך ויותר מבנימין נתניהו. מה עם המצוות בין אדם לחברו?". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM