בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו נשא היום (ראשון) דברים בכנס של הכנסייה האוונגליסטית בפלורידה. ישראלים שמתגוררים בארה"ב הפגינו מחוץ לכנסיה בזמן ההרצאה של יאיר נתניהו.

בהקלטה שחשף ברק רביד בוואלה! תקף נתניהו הבן את קטאר  וטען כי מנהיגיה הם מממני הטרור הגדולים ביותר בעולם אחרי איראן.

"יש לכם נותנת חסות נוספת לטרור שהיא קטאר. זו מדינה עשירה מאוד שמסיבה מסוימת פורשים לה שטיחים אדומים בוושינגטון וניו יורק אבל הם ממני הטרור השניים הכי גדולים בעולם אחרי איראן", אמר יאיר נתניהו לפי הקלטה שהגיעה לידי וואלה. הוא הוסיף כי קטאר היא התורמת הגדולה ביותר לאוניברסיטאות בארה"ב שם לטענתו נמצאים ארגוני השמאל הקיצוניים שמפגינים נגד ישראל.

נשיא ארה''ב ג'ו ביידן ואמיר קטאר (צילום: רויטרס)
נשיא ארה''ב ג'ו ביידן ואמיר קטאר (צילום: רויטרס)

בציטוטים שפורסמו ב-YENT נכתב כי נתניהו הבן אמר כי "בעשור האחרון יש משהו בתקשורת המיינסטרים, השמאל בישראל, בארה"ב ובאירופה ששובר את כל חוקי המשחק, של השיח פוליטי, ויתר על דיון תרבותי ורק רוצים לחזור לשורשים הקומוניסטיים המרקסיסטיים שלהם של ניסיון לא לדון ביריב הפוליטי שלך, אלא לכלוא אותו, להסית נגדו, והם מנסים להרוג אותו".

בנו של ראש הממשלה הוסיף: "זה מסוכן מאוד עבור העולם המערבי, זה מסוכן מאוד לאמריקה, זה מסוכן לחירות. אנחנו לא יכולים לתת לזה להימשך כך. זה קורה גם בישראל לצערי. וזה גם קשור למה שראינו בחצי השנה האחרונה בערך בקולג'ים אמריקניים, את השבירה הזו של נורמות, של נורמות תרבותיות, של נימוסים, של להיות בן אדם הגון. 

"אני מקווה שמה שקרה אתמול (ניסיון ההתנקשות בטראמפ. ד"א) תהיה קריאת השכמה לאמריקנים רגילים שלא מאוד מעורבים פוליטית ולא מודעים למה שקורה. ואולי עכשיו יבינו שזה סיכון לא רק לישראל הרחוקה או לרפובליקנים או משהו כזה, אלא זה סיכון לכל אמריקני, שאלימות ושנאה למדינה הזו ונגד הערכים של המדינה הזו יהפכו למיינסטרים ויהפכו למרכז".