דני אלגרט, שאחיו איציק חטוף בעזה, הגיע גם הבוקר (שני) למשכן הכנסת כדי להשתתף בדיוני הועדות. לאחר הסערה בשבוע שעבר, התבקש אלגרט על ידי גורמים בכנסת להתחייב שלא יפר את הסדר בתוך הבניין או במהלך דיוני הוועדות. לאחר שסרב לדרישה המגבילה, נמנעה כניסתו למשכן הכנסת. יהיה זה דיון הוועדה השני ברציפות בו תימנע אפשרותו של אלגרט להתבטא. אלגרט התיישב על רצפת המשכן כאקט של מחאה.

אלגרט הגיע למשכן הכנסת בהזמנתו של ח"כ מיקי לוי מיש עתיד כדי להשתתף בדיון בוועדה לענייני ביקורת המדינה בראשותו של לוי. 

יאיר גולן על טענות ההסתה של נתניהו: "שיטה קבועה להסיט את תשומת הלב מכישלונותיו"  
בציונות הדתית חוששים: "אני מודאג מההסתה - חצינו קווים"

דני אלגרט יושב על הרצפה במחאה בכנסת 15/7/24 (צילום :דוברות חה"כ נעמה לזימי)

כזכור, בשבוע שעבר נרשמה תקרית חריגה בוועדת חוקה כשאלגרט הוצא מן האולם תוך הפעלת כוח חריג מצד סדרני הכנסת, בהוראת יו"ר הוועדה שמחה רוטמן. אלגרט הוצא מן הועדה לאחר שהתפרץ לדבריו של בועז מירן אחיו של עומרי החטוף וסרב לצאת מהאולם לבקשת רוטמן. 

חה״כ גלעד קריב מסר בתגובה: ״‏כנסת ישראל הגיעה היום לשפל חדש, כאשר בניגוד להבטחות המפורשות, נמנעת פעם נוספת כניסתו של דני אלגרט למשכן. אח של חטוף יחד עם שלושה חברי כנסת יושבים על הרצפה - אין עדות טובה יותר לפשיטת הרגל המוסרית בה אנחנו נמצאים.״
‏אני קורא לכל חברי האופוזיציה להגיע לכאן ולשבת לצדו של דני. בואו עכשיו.״

בהמשך דיווח יקי אדמקר מוואלה כי דני אלגרט נפגש עם מנכ״ל הכנסת, צ׳יקו אדרי, יחד עם ח״כ אפרת רייטן ממפלגת העבודה. הצדדים יישרו את ההדורים ואלגרט התחייב לשמור על הסדר במשכן. לפי הסיכום, ממחר הוא יוכל להיכנס למשכן הכנסת ללא הגבלה.