חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד התראיינה הערב אצל בן כספית ועמית סגל בתכניתם "פגוש את העיתונות" בערוץ 12. כספית ודיסטל אטבריאן לא להצליחו להסוות את הסלידה השוררת ביניהם ונכנסו לעימות בשידור שהידרדר למלחמת ציוצים מלווה באיומי תביעה ברשת החברתית X. 

בציוץ הראשון כתבה דיסטל אטבריאן: "בראיון האחרון שלי בפגוש, בן כספית אמר לי : 'הלוואי שיכה בך הברק'. ככה סתם, באמצע ראיון, פריים טיים, מגיש מרכזי, הרצועה הכי נחשבת והכי ממלכתית יושב מגיש בכיר ומאחל לחברת כנסת למות מפגיעת ברק. וצרצרים".

ש"ס לנתניהו: "אל תחשוש מהקולות בקואליציה, השלם את העסקה"  
גנץ: "למה פחדת?", נתניהו: "עוד פייק של בני- צילמתי מסך"

כספית מצידו השווה והעלה כשהשיב: "מדובר, כמובן, בשקרנית. פתולוגית. אובססיבית. שקרנית שהשטן עוד לא ברא. ולראיה, הנה מה שאמרתי בפגוש. האזינו. אני לא אומר 'הלוואי שיכה בך הברק'. אני אומר שאם היה כוח עליון, הוא היה מכה בך עכשיו".

עוד הוסיף כספית: "אבל היא הולכת והופכת דומה לאדוניה. משקרת, גם כשברור לה שתיכף יתפסו אותה בשקר. אתם יודעים למה? כי לא מעניינת אותה האמת". 

כפי שניתן לראות בתיעוד העימות, דיסטל אטבריאן הזכירה את אי כשירותם של הטייסים בבוקר השבעה באוקטובר, ורמזה שחוסר כשירותם של הטייסים הובילה לטבח. זאת כמובן בהתייחס לביקורת הנוקבת והשנויה במחלוקת שהיא עצמה העבירה על הטייסים ערב המלחמה, ביחס להשתתפות של חלקם בהפגנות נגד הממשלה. למשמע דברים אלו הגיב כספית את תגובתו הקשה, כשניסה להבהיר שאין מקום להאשים את כשירותם של הטייסים בטבח השבעה באוקטובר. 

התגובות בין השניים הידרדרו לאיומי תביעה כשכתבה דיסטל אטבריאן: "לפני שאתה אוסף את שארית הכבוד העצמי שלך מהרצפה - אנא הוצא התנצלות מסודרת על עניין ניפוץ הוא זה. ולא - תחטוף תביעת דיבה במהירות שתסחרר לך את הראש. יש לך שעה מעכשיו".

ואילו כספית בתגובה: " "תשמעי, זה כל כך מעליב להיות איתך בקשר כלשהו, אפילו לריב איתך, אפילו בטוויטר. את אדם ללא שמץ של מודעות עצמית. אחרי שייבבת בדמעות קרוקודיל על מה שעוללת כאן לחברה הישראלית, את חוזרת לעצמך במהירות סילונית, על סטרואידים. גוש של צווחות והפצת שנאה. אה, עיקר שכחתי: את לא מפחידה אותי. תתבעי. אשמח אם באותה הזדמנות תוותרי על החסינות שלך". 

דיסטל חתמה את הדיון בהבטחה: "ואתה מפיץ אור ואהבה כי לך יש המון מודעות עצמית. עורך הדין שלי כבר שוקד על כתב התביעה. אתה תשלם על השקרים שלך בן, וזה יהיה יקר".