העוזרת הפרלמנטרית של חה"כ ניסים ואטורי התעמתה עם בני משפחות החטופים ומפגינים למען שחרור החטופים, לאחר שבאו לכנסת בדרישה לתשובות בנוגע לסירובו של חה"כ לעסקת חטופים. עוזרת הח"כ חטפה להם את מכשירי הטלפון שבידיהם ודחפה את המפגינים. 

אמסלם התפוצץ על נציג היועמ"שית: "אני אגיד לכם למה אני לא סובל אתכם"
צביקה יחזקאלי טוען: זה המסר של סעודיה והאמירויות אחרי התקיפה הדרמטית

כשסר לדרכו חבר הכנסת לאחר חילופי דברים קצרים עם המפגינים, עקבה אחריו אחת המפגינות לכיוון המדרגות בהן ירד, ואמרה לו: "הם לא אוכלים או שותים, לא רואים אור יום". על כך הוא השיב לה: "את אכלת הבוקר?". אחת המפגינות האחרות לא נשארה אדישה וענתה:  "לא, אני לא אכלתי הבוקר ואני לא אוכלת כבר תשעה חודשים. אין לך בושה להגיד משפט כזה?".

יובל, חתנו של החטוף קית' סיגל, שהיה שם סיפר על התקרית מראות עיניו: "הגענו היום לכנסת כמדי שבוע, להשאיר את האהובים שלנו בראש סדר היום הציבורי. במסדרון נתקלנו בחבר הכנסת ניסים ואטורי, אחד משמונת חברי ליכוד שהוציאו מכתב לרה"מ שהם מתנגדים לעסקה. אני ובני משפחה נוספים ניגשנו אליו לשאול אותו מדוע שלח את המכתב. את האירוע צילם אחד מבני המשפחות". 

"חנה, העוזרת הפרלמנטרית של ואטורי, חטפה לו את הטלפון באלימות. חבר הכנסת הצטרף באגרסיביות ודחף אותי ואת ענבל, בת דודתו של החטוף טל שהם. כשענבל אמרה לו שהחטופים נמקים, לא אוכלים ולא שותים, חבר הכנסת שאל אותה - 'את אכלת הבוקר? אז הכל בסדר'".