ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת לפני זמן קצר בוושינגטון שבארצות הברית במהלך הלילה. עם זאת, פגישתו עם הנשיא ג'ו ביידן לא תתקיים ביום שלישי כפי שתוכנן תחילה. הפגישה נדחתה לפי שעה ליום רביעי או אפילו לחמישי, בהתאם למצבו הבריאותי של הנשיא, שאובחן כחולה בקורונה ומצוי כבר מספר ימים בבידוד. 

מרופאו של הנשיא ביידן נמסר היום (שני) כי הסימפטומים של ביידן "כמעט נעלמו לחלוטין" וציין כי מדדי הדופק, לחץ הדם, קצב הנשימה והטמפרטורה שלו נותרו תקינים. כבר ביום ראשון עדכן הרופא כי הנשיא מקבל את הטיפול "ללא כל קושי" וממשיך לבצע את כל תפקידיו הנשיאותיים. 

קבלת הפנים לבנימין נתניהו בארה"ב (צילום :ללא קרדיט)

גדעון סער יהפוך לשר הביטחון הבא? בסביבתו סיפקו תשובה מוחצת
קרב פנים מול פנים: אלוף פיקוד צפון שכב במארב מול מחבלי החיזבאללה

הפגישה הראשונה שנתניהו צפוי לקיים לאחר הנחיתה בארה"ב תהיה עם משפחות החטופים שהתלוו אליו לנסיעה, אלו שטסו בכנף ציון ואלו שהגיעו עצמאית.

בנימין נתניהו ממריא לארצות הברית (צילום: רועי אברהם / לע״מ)

מוקדם יותר, יו"ר בית הנבחרים לשעבר, ננסי פלוסי, הודיעה באופן רשמי  כי היא תומכת בסגנית הנשיא קמלה האריס לנשיאות, ואמרה כי תמיכתה היא "רשמית, אישית ופוליטית". 

"באופן רשמי, ראיתי את החוזק והאומץ של קמלה האריס כאלופה למשפחות עובדות, בעיקר נלחמת למען זכותה של אישה לבחור", אמרה פלוסי בהצהרה. "באופן אישי, אני מכירה את קמלה האריס במשך עשרות שנים כנטועה בערכים חזקים, אמונה ומחויבות לשירות הציבור. מבחינה פוליטית, אל תטעו: קמלה האריס כאישה בפוליטיקה היא חכמה להפליא – ויש לי ביטחון מלא שהיא תוביל אותנו לניצחון בנובמבר".