בן כספית ויהודה שלזינגר שוחחו הבוקר (שלישי) ברדיו 103fm והגיבו לסערת נועה ארגמני, לאחר שרבים ביניהם דן מרגלית ואורי משגב, תקפו את נועה ארגמני ואביה יעקב שהצטרפו לנסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון. השניים מסכימים על דבר אחד - תקיפת נועה ארגמני ומשפחות החטופים היא לא לגיטימית, מאף צד של המפה הפוליטית. 

שלזינגר פתח בדברים: "יש בינינו הסכמה רחבה בסוגיית החטופים. על זה שבמשפחות החטופים לא פוגעים. לא מעליבים, לא פוגעים. לכן הבוקר צריך לפתוח בקונצנזוס על מה שראינו על כך שנועה הארגמני הצטרפה, כל מכונת הרעל, זה אחד הדברים הכי מתועבים".

טלי גוטליב נכנסת בביידן: "לא מודה לו על כלום! בובת מריונטה שאחרים מפעילים אותה" 
אביו של עומר שם טוב: "הסכנה מרחפת מעל הראש שלהם בכל שנייה"  

בנימין נתניהו והמשלחת הישראלית  (צילום: עמוס בן גרשום לע''מ)
בנימין נתניהו והמשלחת הישראלית (צילום: עמוס בן גרשום לע''מ)

הוא הסביר: "למי שפספס - פוסט של אורי משגב: 'נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחויך הזה'. הייתי אומר שזה רק אורי משגב ולא צריך לתת לכל אחד את הזמן שלו. אבל אז אני רואה בחור בשם דן מרגלית, שמעת על האיש? מצטרף לאורי משגב ואומר 'חרפה לנועה ארגמני ואביה'".

שלזינגר תקף: "כל מכונת הרעל, זה משמאל, לקחה את זה כפרויקט. מה קרה פה? מה נסגר עם אנשים? זו התחרפנות, אני לא רוצה להגיד שזו יציאה מהארון שלא באמת אכפת להם מהחטופים אבל זה מכוער, מתועב, מטונף וצבוע. אם אכפת לכם מנועה ארגמני, שיהיה לכם אכפת, אם אכפת לכם רק מביבי תעזבו אותנו משקט".

כספית השיב: "ב-85-90 אחוז ממה שאמרת אני תומך. מי שתקף את נועה ואביה הוא אידיוט, אני חושב שזה שולי השוליים. דן מרגלית הוא בן 90 עם אפס השפעה. זה בכלל לא דומה, לא ליד, לא בשכנות - למה שעושים בצד שלך, לא אורי משגב - דודי אמסלם, שאתמול אמר שהיועמ"שית, בג"ץ והפרקליטות פושעים. נתניהו, את זה לא ניקח לו, הצליח לסכסך מצוין בין משפחות החטופים. בגדול, תרדו ממשפחת ארגמני, מטומטמים". 

שלזינגר הכניס לשיחה גם את כובעי הניצחון המפורסמים: "מה הטריף אנשים בסיפור עם הכובע של הניצחון המוחלט? אם היה כתוב על הכובע להחזיר את החטופים אף אחד לא היה אומר שזה מסחרי, בסוגריים אני מניח שמישהו מרוויח מהכובעים והחולצות".

ינון מגל ניצחון מוחלט ערוץ 14 (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
ינון מגל ניצחון מוחלט ערוץ 14 (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)

כספית הזכיר את הפרטנר הקבוע ועקץ: "אתה עושה את עצמך כלא יודע שהזכיין של הכובע הוא ינון מגל. מזמן הוא הפך את עצמו לעסק מניב, הוא אומר שאין לו מערכת יחסים חברית לנתניהו אבל הוא הצינור דרכו נתניהו מפיץ חומרים למאמיניו. במקום לשים תמונות של חטופים, נתניהו שם כובע, זה פשוט לא נראה טוב".

שלזינגר תהה: "זה האירוע של ינון או שזה האירוע של הניצחון המוחלט?". כספית בתגובה: "האירוע בגדול הוא הניתוק, הפיג'מה של מחלקה ראשונה, השמות המשובשים של שרה". שלזינגר ניסה לאתגר: "ואם היה שם ברינג דם הום, היה כעס?" וכספית הבהיר - "אם זה היה כשבן כספית מקבל שמונה שקלים על כל כובע, היה כעס". 


סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm.