שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, עורר היום (שלישי) סערה, כאשר במסגרת ריאיון עם ניר גונטז׳ בערוץ הכנסת בשאלת הכרה של נישואים גאים במדינת ישראל, הוא ענה עם טיעון שישנם אנשים שמעבירים את הגבול בגילוי עריות - יחסים בין בני משפחה והוא מעביר את הגבול ביחסים בין בני אותו מין ומבחינתו נישואים אלו הם לא כדת משה וישראל. "למה אח ואחות לא יכולים להתחתן? הם אוהבים", אמר השר בנימוק של הטיעון.

טלי גוטליב בקולנוע: בנה הביא את הסיפור המשפחתי למסך הגדול

על אף שאמר כי אינו משווה בין זוגות להט"ב ליחסים בין בני משפחה, הטיעון של וסרלאוף עורר סערה גדולה ברשת וגינויים מצד מספרי ארגונים המייצגים את הקהילה הגאה. מי שעוד ביקרה בחריפות את השר, היא חברו לקואליציה - חברת הכנסת טלי גוטליב.

כך היא צייצה: "לחבריי היקרים מקהילת הלהט״ב. אני מבקשת ממכם סליחה מעומק ליבי, על דבריו המביישים המשפילים והנוראיים של יצחק וסרלאוף. כששואלים אותי למה לא עוצמה יהודית ולמה דווקא ליכוד, זה ברור לי כשמש. הליכוד מפלגה ימנית שורשית וליברלית! כששר מעוצמה משווה בין הומוסקסואליות לגילוי עריות זה צורב לי בנשמה.

היא הוסיפה: "ושלא יהיה כאן ספק. עוצמה יהודית מפלגה ימנית מצוינת ובימים אלה לערכי הימין חשיבות על! אך מוטב היה ליצחק וסרלאוף לשתוק ולא להשמיע דעות אופל כה פוגעניות. בשם הדמוקרטיה זכותו של כל אדם לדעתו, ובה בעת זכותי להיחרד ממנה עד גועל. מפלגת הליכוד תחסום כל ניסיון לפגוע באוטונומיית אדם על גופו, וכפי שהוכיחה הליכוד במשך כל השנים היא לא אפשרה ולא תאפשר כל פגיעה באדם באשר הוא אדם על בחירותיו בכל תחום".