לאחר הציוץ שעורר סערה, העיתונאי דן מרגלית שוחח היום (שלישי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לדברים שכתב על יעקב ונועה ארגמני.

בפתח דבריו אמר: "נועה ארגמני עברה סבל וייסורים ואת כל העינויים האפשריים. צה"ל סיכן את חיי חייליו, ושחרר אותה וטוב עשה. ארגמני התקבלה בארץ באהבה ובחיבוקים, וחובתה של מדינת ישראל לעשות הכול כדי לשקם אותה. היא בחרה לתת ביטוי גם לעמדותיה הציבוריות, אבל כל מי שמחליט להביע את דעתו בענייני ציבור צריך להיות מוכן לכך שגם יחלקו על מעשיו".

המשבר מול ש"ס נמשך: עוצמה יהודית שמה שני חוקים על הכוונת
בעקבות ניסיון ההתנקשות בטראמפ: ראש השירות החשאי התפטרה

"באו נועה ואביה, והחליטו לטוס עם ביבי לארצות הברית", ציין מרגלית, "עלית על המטוס, ויש פה אוקסימורון: את עוזרת לאדם שכבר פעמיים מנע את שחרור החטופים. זה לא מתקבל על הדעת אם את רוצה לקדם את העסקה. אם את שלמה עם המדיניות של ביבי, מקומך על המטוס אבל אם את חושבת שצריך לעשות כל מאמץ כדי לקדם את עסקת החטופות והחטופים אסור לך לתת לגיטימציה לזה".

נועה ארגמני עם אביה (צילום: זיו קורן)
נועה ארגמני עם אביה (צילום: זיו קורן)

"מי שנוסע עכשיו עם ביבי בפמליה לארצות הברית מסייע לדחות את ביצוע העסקה. אם את חושבת שכדאי לדחות את ביצוע עסקת החטופים, כל הכבוד. אבל אם את לא חושבת כך, תפקידך לא להיות עם נתניהו באותו מטוס. העמדה שלה לגיטימית ומותר לחשוב שהיא עמדה גרועה. אם תראה לי מקום שבו אני סברתי שמותר למשפחות חטופים לפעול שלא כחוק. לא תמצא", סיכם.