גבר שהותקף מינית על ידי מחבלי חמאס במסיבת נובה שיתף את חווייתו הקשה עם כלי התקשורת ״מייל אונליין״, תוך שהוא מתאר כיצד הפך ל״בובה״ בידיהם. בראיון, שניתן בעילום שם תשעה חודשים לאחר ההתקפה, מאמן טניס לשעבר, לו ניתנה האות ״ד״ (d) בכתבה, סיפר בכאב על החוויה הטראומטית שעבר ב-7 באוקטובר, ותיאר כיצד היא הותירה אותו עם תחושות של לכלוך ובושה, וכיצד העלה משקל רב כתוצאה מהטראומה. אנו מזהירים כי מדובר בחומר גרפי וקשה לקריאה.

נערכים לתרחיש הזוועות: המסמך הרפואי להתמודדות עם היריון חטופות בשבי נחשף

הוא אמר כי הוא עדיין אינו בטוח אם היה עדיף לו למות מאשר לשרוד את הזוועה. הוא סיפר על הגעתו למסיבת נובה בליל שישי סביב חצות, ותיאר את האווירה הייחודית והמוזיקה המיוחדת. אולם המצב השתנה במהירות כאשר אלפי מחבלי חמאס חצו את הגבול מעזה ופשטו על דרום ישראל, הרגו כ-1,200 אנשים במסיבה ובקיבוצים הסמוכים, ולקחו יותר מ-250 בני אדם כבני ערובה לעזה.

ד' תיאר את הבלבול הראשוני והפאניקה שהשתלטה על המקום, כאשר הבינו שמדובר בחדירת מחבלים. הוא סיפר כיצד נתפס על ידי מחבלי חמאס בעת שניסה לברוח ותיאר את התקיפה המינית האכזרית שעבר. ״באותו רגע, הייתי בובה עבורם. באותו רגע, אני הבובה היהודית שלהם. זה מה שאני אמור לעשות עבורם, לתת להם לעשות בי מה שהם רוצים״, אמר ד'.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הוא תיאר כיצד חמישה מחבלים היו מעורבים בתקיפה, כאשר שניים החזיקו אותו בכוח במהלך ההתקפה. הוא סיפר על היריקות, הצעקות והצחוק שליוו את המעשה הנורא. לאחר התקיפה, ד' הצליח להסתתר באזור הבמה של המסיבה עד שכוחות החילוץ הגיעו. הוא תיאר את המראות הקשים שראה בדרך החוצה, כולל גופות רבות וקורבנות שנפגעו קשות.

מתחם הנובה לאחר הטבח (צילום: רויטרס)
מתחם הנובה לאחר הטבח (צילום: רויטרס)

ד' סיפר על הקושי להתמודד עם הטראומה בחודשים שלאחר מכן, כולל סיוטים, קשיי שינה, ותחושת לכלוך מתמדת. הוא שיתף כיצד העלה כ-20 ק״ג כתוצאה מהמצב. כיום, כמעט 10 חודשים לאחר האירוע, ד' ו-103 ניצולים נוספים ממסיבת נובה תובעים את הממשלה, המשטרה והצבא על כך שלא הגנו עליהם כראוי ב-7 באוקטובר.

ד' הביע את תמיכתו בחטופים וקרא להחזרתם הביתה. הוא גם שיתף את הקושי שלו לראות הפגנות פרו-פלסטיניות לאחר מה שחווה, ואת התסכול מול הכחשת האירועים. ״קשה לי לראות את ההפגנות הפרו-פלסטיניות שמתרחשות בעולם. זו אחת הסיבות שטוב שאני מדבר על זה כאן״, אמר ד'. ״קשה לי לראות את ההפגנות האלה, את ההכחשות. הם הכחישו גם את השואה בהתחלה, וזה לראות איך אנשים מסוגלים לעשות משהו ואז להכחיש אותו בביטחון כזה״.