ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לביקור בזירת האסון במג'דל שמס, כמעט יומיים לאחר האירוע, והתקבל בצעקות. המונים התגודדו סביב המקום ומחו על נוכחותו. ההמונים צעקו לעבר ראש הממשלה בערבית: "לא רוצים אותך פה" וקראו "תעלה את לבנון באש או שאנחנו נעלה אותה".

לפי דיווחים של הנוכחים, נתניהו כמעט נזרק מהמקום בידי התושבים. עוד הוטח בנתניהו ובשיירתו: "עאלק מר ביטחון, דמות מסוכנת". לפי דיווח חדשות 12, נתניהו הגיע לזירה משביל גישה אחורי, ככל הנראה בניסיון לא למשוך את תשומת ליבם של התושבים. 

״עידן האבן?״: דני קושמרו הגיע לזירת האסון וסגר חשבון עם הממשלה
"עם ישראל צאו לרחובות": חיילי מילואים בקריאה דרמטית לאחר המעצר בשדה תימן

בנימין נתניהו מתקבל בצעקות במג'דל שמס (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

גם שרים שהגיעו אתמול למקום התקבלו בזעם רב, ביניהם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', בו הטיחו הנוכחים במקום: "10 חודשים מפציצים אותנו, רק אחרי שיש נרצחים  נזכרתם להגיע? הצבעתי לכם בבחירות - ואת הקול שלי זרקתם לפח״, אמר אחד הנוכחים, תושב מרום גולן שנכח בהלוויה ומסביבו תושבי הכפר המריעים לדבריו.

זעם נגד שרים במג'דל שמס (צילום: שקד שדה)  
כזכור, ביום שבת רקטה מסוג פלק 1 פגעה במגרש כדורגל במג'דל שמס, בעת שקבוצה גדולה של ילדים ונערים שיחקו במקום. 12 ילדים נרצחו בתקיפה ועשרות נפצעו. שמות הילדים שנרצחו: פג'ר ליית אבו סאלח (16), אמיר רביע אבו סאלח (16), חאזם אכרם אבו סאלח (15), ג'ון וודיע אבראהים (13), איזיל נשאת איוב (12), פיניס אדהם ספדי (11), יזן נאיף אבו סאלח (12), אלמא אימן פכר אלדין (11), נאג'י טאהר חלבי (11) ומילאר מעדאד אלשעאר (10), נאזם פאחר סעב (14) ו ג'פארא אבראהים (11) ששרידי גופתו אותרו רק לאחר כיממה. 
הנרצחים ממג'דל שמס (צילום: רשתות חברתיות)
הנרצחים ממג'דל שמס (צילום: רשתות חברתיות)
תושבים הסבירו את עמדתם: "נתניהו הוא רוצח, הוא רצח ילדים. אין לו מה לעשות פה. שילמנו את המחיר. הוא בא למשול בכעס שלנו? הוא לא ימציא את הכעס שלנו. הוא רק מעצים את הכעס שלנו. הבנאדם גמור. מה יש לו פה? שיסתלק מפה. הוא בנאדם רוצח".  
מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר: "הילדים הללו הם הילדים שלנו, הם הילדים של כולנו. מדינת ישראל לא תעבור ולא יכולה לעבור על כך לסדר היום. תגובתנו בו תבוא, והיא תהיה קשה".
בנימין נתניהו בשירה במג'דל שמס (צילום: עומר מירון /לע''מ)
בנימין נתניהו בשירה במג'דל שמס (צילום: עומר מירון /לע''מ)