על רקע האירועים החריגים אתמול (שני) בפריצה לבסיס שדה תימן, במחאה על מעצר מילואימניקים שחשודים בפגיעה מינית במחבלים עצורים, חמק מתחת לרדאר, הנאום של הכוכב העולה והשנוי במחלוקת אליהו יוסיאן מחוץ לשערי הבסיס.

יוסיאן דיבר במגה-פון לקול תשואות הציבור המוחה שהתכנס מחוץ לבסיס וקרא להם להציב אולטימטום בפני המערכת - או שהחיילים יחזרו בתוך שלוש שעות "או ששימו את הנשקים ולכו הביתה". בנוסף, הגדיר יוסיאן את הפרקליטות ובג"צ כ"מערכת נוכרית ומתייוונת" וגם "זבל רעיוני". את המפגינים למען הדמוקרטיה כינה "נבלות וטרפות". 

גלנט לנתניהו: "בדוק אם בן גביר מנע את פעולת המשטרה נגד המתפרעים"  
הזרעים נזרעו בפרשת אזריה: כשמשחררים שד מבקבוק, מאבדים עליו שליטה | בן כספית

יוסיאן אמר בהפגנה: "אסור לכם להפקיר את החברים שלכם. עד שעה 10 תראו להם, לכל המערכת הנוכרית, המתייוונת, שקוראים לה פרקליטות או בג"צ או כל זבל רעיוני שיכול להיות, עד 10 - שלוש שעות - או שהם יחזרו פה אליכם, או ששימו את הנשקים ולכו הביתה. זה על פי הערכים של אותם נבלות וטרפות שרצו דמוקרטיה". 

כזכור, אתמול הגיעו שוטרי מצ"ח למתקן הכליאה שדה תימן, שם עצורים בין היתר מחבלי הנוח'בה שהשתתפו בטבח השבעה באוקטובר. מצ"ח הגיעו לבסיס על מנת לעצור 10 חיילי מילואים שחשודים כי התעללו באופן חמור במחבל עצור, שהגיע לבית החולים עם פגיעות חמורות לפני כשלושה שבועות. מיד כשהתפרסמו פרטי המעצר בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, הגיע ציבור גדול מגובה בחברי כנסת, לשערי הבסיס על מנת למחות. חברי הכנסת והמפגינים פרצו לתוך הבסיס ויצרו מהומה, תוך שהם צועקים "מוות למחבלים". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ניסים ואטורי ועמיחי אליהו "מוות למחבלים" בשדה תימן (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

כאמור מספר חברי כנסת חדלו את שגרת הכנסת והגיעו למקום, ביניהם: אלמוג כהן, ניסים ואטורי, עמיחי אליהו, צבי סוכות. חה"כ צבי סוכות פרץ לתוך הבסיס, בעת שאחד הנג"דים במקום ניסה למנוע את כניסתו. חברי הכנסת ניסים ואטורי ועמיחי אליהו הצטרפו להמון בקריאות "מוות למחבלים" ו-"הרצי הביתה". לאחר שעות ארוכות הצליחו כוחות משטרה וצה"ל לפנות את המוחים מהבסיס. 

חוקי מצח באים לעצור חיילי מילואים בשדה תימן (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')