למרות השתיקה בקרב השרים והבכירים במדינה, מספר שרים התייחסו הבוקר (רביעי) בחשבון ה-X שלהם לחיסול איסמעיל הנייה בטהרן. מדובר בשר המורשת עמיחי אליהו, שר התפוצות עמיחי שיקלי, וכן שר התקשורת שלמה קרעי - שמחק את הציוץ לאחר מכן. גם יו"ר הדמוקרטים וחבר הכנסת יאיר גולן התבטא בנושא. עם זאת, ייאמר, אף אחד מהם לא ציין בפוסט כי ישראל היא האחראית לחיסול. הפעם הבקשה לשרים שלא להתייחס לחיסול הועברה לא על ידי מזכיר הממשלה, כמו אתמול, אלא בהודעה מראש המטה לביטחון לאומי של ישראל, צחי הנגבי.

שר המורשת עמיחי אליהו פרסם בחשבון ה-X שלו לאחר הידיעות על חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה: "לא עוד הסכמי שלום או כניעה מדומיינים. מותו הופך את העולם למעט טוב יותר". בפוסט שפרסם כתב: "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹֽא־אָשׁוּב עַד־כַּלּוֹתָֽם - זו הדרך הנכונה לנקות את העולם מהזוהמה הזו. לא עוד הסכמי "שלום"/כניעה מדומיינים, לא עוד רחמים כלפי בני המוות הללו". לדבריו, "יד הברזל שתכה בהם, היא זו שתביא לשקט ומעט נחמה ותחזק את היכולת שלנו לחיות בשלום עם אותם שחפצים בשלום".

היערכות לקראת ירי מסיבי למרכז? ההחלטה הדרמטית של מערכת הביטחון לאחר החיסול בביירות
אף אחד לא חסין: חיסול הנייה שידר לאיראן מסר ברור ומטלטל | אבי אשכנזי

גם השר התפוצות, עמיחי שיקלי, צייץ בנושא. הוא פרסם סרטון של הנייה כשברקע נאמר "מוות לישראל", וכתב: "היזהר במה שאתה מבקש". מטעמו של השר נמסר כי הציוץ עלה לפני שהתקבלה ההנחיה לשרים.

שר התקשורת שלמה קרעי גם הוא התייחס לחיסול, למרות הבקשה מהשרים, וכתב: " כֵּן יֹאבְדוּ כָל אוֹיְבֶיךָ ה׳". בתגובה, כתב לו אחד הגולשים: "לא קראת את הממו ממזכיר הממשלה? ככל שאין לך מושג מה קורה, אתה מקשקש יותר?", וגם: "מה לא מובן בלסתום". לאחר מכן, מחק את הציוץ.

עם זאת, באתר החדשות הערבי "אל ערביה" דיווחו, כי "משרד התקשורת הממשלתי בישראל מכיר באחריות לרצח הנייה". 

גם עמיחי אליהו קיבל תגובות זועמות מהציבור. אחת מהגולשות כתבה לו: "אתה אשכרה לא מסוגל לסתום את הפה שלך?", וגולש אחר כתב: "ב-48 שעות גם פרצת לבסיס וגם הפרת את העמימות, יש לך עוד דרך יצירתית לתרום לביטחון ישראל?", וגם: "למה אתה לא סותם?", וכן: "ישראל שומרת על עמימות ואתה פוגע בביטחון המדינה".

גם יאיר גולן, חבר הכנסת ויו"ר מפלגת הדמוקרטים, התייחס. הוא כתב בחשבון ה-X שלו: "חיסול ראשי הזרוע הצבאית של חמאס, חיזבאללה וראש הזרוע המדינית של חמאס הם הצלחה ביטחונית חשובה. 115 חטופות וחטופים עדיין לא שבו הביתה. זמן חטופים!".

נזכיר כי הנייה חוסל סביב השעה 2 בלילה בטהרן, ועמו נהרג גם שומר הראש שלו. החיסול נעשה על אדמת טהרן, לפי הדיווחים ברשתות הערביות - על ידי רחפן, וטרם ברור מי עומד מאחוריו. מזכירות הממשלה דורשת מהשרים לא להתייחס לחיסול הנייה.