לאחר שבית הדין האריך עד ליום ראשון את מעצרם של שמונת חיילי המילואים החשודים בהתעללות במחבל נוח'בה במחנה שדה תימן, הילה, אשתו של אחד העצורים בהתעללות במחבל נוח'בה, התראיינה היום (רביעי) לאודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM. היא ציינה כי גם היא וגם בעלה מאוימים מהמקרה, ואמרה: "לא מדובר באינוס אנאלי, זה לא חלק מכתבי האישום. מה שהפרקליטות רוצה לצייר זה שהם מתייחסים לכל מקרה. מדובר ברוצח, מה אכפת לי מהתחת שלו?".

עוד סיפרה בזעזוע על תנאי המעצר: "דרו על בעלי ועל חבריו שישנו שעה אחת בלילה. הם נכנסו שלושתם לחדרים בחמש, ובשש עשו להם השכמה. לתת להם לישון שעה אחת בלילה? תגידו לי אם זה אנושי?".

גרסת החיילים משדה תימן: מחבל הנוח'בה תקף - "הוא נשך אותנו"

"הפרקליטות עושה פוליטיקה על הגב של בעלי וחבריו. אני מכירה את המקרה וחקרתי עליו. אין כלום. אתם תהיו מופתעים מפרטים חדשים שאמורים לצאת", הסבירה הילה. "זה מתחיל להתפורר וזה יתפורר כי האמת תצא", הוסיפה. "הפרקליטות נותנת גיבוי לנוח'בה במקום ללוחמים. עצם זה שנותנים עדיפות ל'תחת של נוח'בה' מאשר ללוחמים, זה כבר אומר שמדובר פה בפוליטיקה", אמרה קודם לכן. עוד הוסיפה: "בעלי לא פרץ לבסיס של צה"ל, אני מתראיינת בדברים שקשורים לבעלי. מה שעוזר לנו הוא התמיכה של עם ישראל".

"אני מגנה אלימות מכל סוג, גם אם זה פריצה לבסיסים או הבערת צמידים ושיבוש דרכים מרכזיות. אני רואה את זעקת הלוחמים ועל זה אני מסתכלת. התקשורת בוחרת להסתכל על זה ולעשות מזה כזה כאוס? חבל מאוד שמהפגנות אחרות אתם לא עושים כזה כאוס", אמרה.

"הפוליטיקה על הגב של בעלי וחבריו. זה ששחררו שניים זה כנראה כי אין כלום. זה מתחיל להתפורר והאמת תצא. הדבר השני, זה שמשאירים את האחרים במעצר בטענה שלא סיימו לחקור אותם. המקרה היה לכאורה לפני חודש עכשיו הם יכולים לשבש חקירה? איך ישבשו הכל אצלם".

היא שיתפה כי היא מאוימת: "גם בעלי מאוים, גם אני מאוימת. לא אפתח את זה פה, לא כרגע. הפצ"רית מאוימת? סבבה, מאותה בחינה גם בעלי מאוים. זה שווה ערך".