גם היום, חבר הכנסת צבי סוכות ממפלגת הציונות הדתית לא חוזר בו מהפריצה בשדה תימן וטוען: "עשיתי את עבודתי". את דבריו אמר היום (רביעי) בוועדת החוץ והביטחון, בדיון על שילוב תלמידי ישיבות. את דבריו אמר לאחר שהתווכח על הנושא עם חברת הכנסת ממפלגת יש עתיד, קארין אלהרר. את השיח ביניהם הפסיק יו"ר הוועדה, ח"כ יולי אדלשטיין מהליכוד.

נזכיר כי גם אתמול אמר דברים דומים ברדיו 103FM, והסביר מדוע נכנס לבסיס: "עמדתי שם, לקחתי את המגפון וביקשתי מכל האזרחים שנכנסו לשם לצאת החוצה. לא באנו לריב עם הצבא. יש לנו צבא אחד ובאנו לנצח. ועדין התפקיד שלי בתוך אירוע כזה לבוא ולראות מה קורה שם. זה לא אמור לקרות. כשאני הגעתי לשם אמרו לי שבכניסה יש שני עצירים אזוקים מאה מטר פנימה ויש שם בלגן, לכן נכנסתי".

ח"כ סוכות מסביר מדוע פרץ לבסיס: "רציתי לפקח על מה שקורה"
החסינות הפרלמנטרית תגן על הח"כים שהתפרצו לבסיס הצבאי בשדה תימן?

"בסופו של דבר כשאני רואה אירוע בסדר גודל קיצוני, אני לא זוכר אירוע כזה, ולכן תפקידי כפרלמנטר לבוא לשם. בדיוק לכן יש לי כרטיס שמקנה לי להכניס לכל מקום למעט מקרים של בטחון המדינה חברי כנסת במדינת ישראל הם לא רק מיקרופון. בשביל יש את חוק החסינות. זה פיקוח", הוסיף.

נזכיר כי בתגובה לאירוע חברת הכנסת ממפלגת העבודה, אפרת רייטן, שלחה מכתב ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה לפתוח בחקירה נגד חברי הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית וניסים ואטורי מהליכוד. לדבריה, "חוק החסינות אינו חל פריצה לבסיסים צבאיים. דרשתי לפתוח בחקירה פלילית נגד חברי הכנסת הפורצים, ולמצות עימם את מלוא חומרת הדין". עוד כתבה: "מדובר במעשי עבירה חמורים, הן מפאת הפגיעה בסמכות צה״ל על בסיסיו, והן מפאת ההפרעה לחיילי צה״ל בעת מילוי תפקידם".