יאיר נתניהו, בנו הבכור של ראש הממשלה שהתגורר בשנה האחרונה במיאמי שבארצות הברית, נצפה בירושלים בתחילת השבוע האחרון. אחרי שחגג בוושינגטון עם הוריו את יום ההולדת ה-33  נתניהו הבן שב ארצה - לפי הערכות, בטיסת ראש הממשלה ופמלייתו, במטוס ראשי המדינה, כנף ציון. 

במהלך ההכנות לטיסה, לאחר שהתברר כי 10 מקומות בלבד הוקצו לעיתונאים במטוס המיוחד, פנינו ללשכת רה"מ בניסיון לברר האם ישנה אפשרות להצטרף לכנף ציון בדרך החזור. התשובה שניתנה ל'מעריב' הייתה:"בלתי אפשרי כי בחזור יהיו אף יותר טסים מבהלוך". יממה אחרי חזרתו ארצה של ראש הממשלה נתניהו בנו, יאיר, נצפה כאמור בירושלים. מה שהעלה את השאלה: האם הוא חזר בכנף ציון יחד עם הוריו בלי שהיה חלק מהמשלחת והאם על טיסתו ארצה שולם כמו כל טיסה אחרת.

נכון לרגע פרסום הידיעה לשכת ראש הממשלה לא החזירה תשובות על שאלותינו- האם נכון המידע שבנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הצטרף לטיסת החזור של כנף ציון?  האם שמו מופיע ברשימת הנוסעים? - אם הוא הצטרף, באיזה אופן נעשה התשלום עבור טיסתו? - האם הוא השתמש בדרכון דיפלומטי או רגיל כדי לצאת מארצות הברית ולהיכנס לישראל, כולל ביקורת גבולות?

ובינתיים בליכוד באים להגנתו של יאיר נתניהו  על רקע סיפור חזרתו לישראל לכאורה במטוס כנף ציון. גורם בכיר בליכוד אמר כי "ביום אחרי הפעולה בביירות ואחרי מותו של הנייה העיסוק בטרמפ שתפס ( או שלא) יאיר נתניהו בטיסה של אביו ואמו מוושינגטון לתל אביב הוא עיסוק קטנוני בזוטות. פשוט יש דברים שבמדינה שפויה לא מתעסקים בהם,  וברור כי לו היה מדובר בכל ראש ממשלה,  מלבד נתניהו , היו מתייחסים לסיפור הזה כאל מובן מאליו , בטח היו מתייחסים  בסלחנות ואף רואים בהעלאת הנושא טרדנות שאיננה במקום. העיסוק האובססיבי  בטיסה של יאיר נתניהו,  בחמגשיות ובשאר הזוטות הקשורות למשפחת נתניהו רק מקומם  את הציבור ומייצר הזדהות עם נתניהו שמכריחים אותו להתעסק בשטויות הללו במקום בדברים העומדים ברומה של המדינה".