בתקופה האחרונה, הסתובבו שמועות אודות פיטורים אפשריים של שר הביטחון יואב גלנט והחלפתו בחבר הכנסת גדעון סער על ידי חבירתו מחדש למפלגת 'הליכוד'. "אחרי בחירות 2021 בחודשים שלפני הקמת ממשלת השינוי היו מתחת לביתי לא מעט הפגנות", כתב סער בחשבון ה-X שלו.

"אין דבר שלא הוצע לי אז", המשיך. "כולל: ראשות ממשלה ראשון ברוטציה בחתימה בכתב של כל ראשי מפלגות גוש נתניהו. כזכור - סירבתי לכל ההצעות. באחד הימים הפגינו אנשי ״הדגלים השחורים״. אמרתי לגאולה: תגיפי היטב את כל התריסים. אני לא רוצה לשמוע אותם. הם היחידים שיכולים לשכנע אותי ללכת עם נתניהו״.

איראן מביאה שחקן חיזוק: זו המדינה שצפויה להצטרף למתקפה | דיווח
בלב תל אביב: פיקוד העורף הציב גדודי חילוץ לקראת המתקפה | בלעדי

״צוות סער״ של אחים לנשק תועד הלילה מול ביתו (וגם בתוך הבניין) של סער. בחשבון ה-X שלהם הם כתבו: "האופורטוניסט הפוליטי בחסות המלחמה; ששוקל לתת יד לפיטורי שר בטחון ״לא נאמן״ לשליט בשיאה של מלחמה, כדי לתפוס את הכיסא החם, ולחבור לכישלון-המוחלט-נתניהו - שליט חסר מנדט מוסרי וציבורי, כושל, רופס, מסוכן ופחדן".

"ח״כ סער, אנחנו מקווים שכל הידיעות שהודלפו מסביבתך ומסביבת נתניהו הן חסרות שחר", המשיכו. "ניצול חולשה פוליטית של ישראל בשעתה הקשה ביותר, כדי לעשות הון פוליטי אישי - יהיה בגידה בלתי נסלחת, וחוסר אחריות פושע. ההיסטוריה לא תשכח. וכמו שאומרים מנהיגים אמיתיים אצלנו במזה״ת: DON’T!".