אחרי סדרת ציוצים של שר החוץ ישראל כ"ץ נגד טורקיה והנשיא רג'פ טאיפ ארדואן, משרד החוץ באיסטנבול פרסם הצהרה חריגה ותקף את כ"ץ.

"שר החוץ הישראלי ישראל כ"ץ עשה לו הרגל לפרסם פוסטים ברמה נמוכה מלאי השמצות ושקרים, המכוונים לארצנו ולנשיאנו. האדם המדובר איבד מזמן את כשירותו. טורקיה תמשיך לספק את התמיכה הגדולה ביותר לפלסטינים היום, כפי שעשתה תמיד", נכתב.

כאמור, אחד הפרסומים האחרונים של השר כ"ץ גרף עשרות מיליוני צפיות. כ"ץ צייץ פוסט בטורקית בחשבון הטוויטר שלו, בו גינה את התנהלותו ודבריו של הנשיא ארדואן. "ארדואן עומד נגד עמדת העולם החופשי כולו, הופך את טורקיה לדיקטטורה רק למען תמיכתו ברוצחים ובאנסים של חמאס. הוא חוסם את אינסטגרם, שיש לה 57 מיליון משתמשים בטורקיה, קוטע את שידורי הספורט בגלל שספורטאי ישראלי מכה ספורטאי טורקי, מאיים לפלוש למדינה דמוקרטית שאיתה טורקיה אינה בסכסוך צבאי, מנתק את היחסים המסחריים וגורם להפסד שנתי של 6 מיליארד דולר ליצואנים טורקים", כתב.

הפוסט רשם במהרה תגובות רבות, ביניהן: "אתה חושב שככה אתה מושך את האנשים בכך שאתה מדבר על אטאטורק וכו', והאומה הטורקית תתרגש ותמחא לך כפיים?", "קיבלת את התשובה שלך, כלב?", "בואו לשמוע את ליצן המקלדת הגדול בישראל מדבר" ו-"אל תתעסק עם המדינה הטורקית".