מקורות בחיזבאללה מסרו היום (חמישי) לעיתון הלבנוני "אל-ג'מהוריה" כי עיתוי התגובה על חיסולו של  פואד שוכור, ייקבע ברגע שבו יופיע 'יעד בכיר' וברגע שזה יקרה, לא יהיה עיכוב בהחלטה לפגוע בו. 

לדבריהם, חלק מהתושבים הלבנונים מבקשים שהתגובה תהיה סמלית ובכך תמנע הסלמה וחלק רוצים בפגיעה קשה שלדבריהם "תעלה בקנה אחד עם גודל הפשעים של ישראל". 

חרבות ברזל: ארצות הברית עשויה להנחית מכה קשה על חיזבאללה
נסראללה ממשיך להתרברב, אך חולשתו נחשפה פעם נוספת

עוד מסרו ואיימו מקורות חיזבאללה כי "כל מה שישראל צריכה לעשות עד לתגובה זה להישאר במעגל של דאגה ופחד מהנקמה הבלתי נמנעת שתבוא". 

כזכור, שעות ספורות לפני נאומו של נסראללה, פרסם העורך הראשי של העיתון הלבנוני "אל-אח'באר", איברהים אל-אמין, כתבה בעמוד הראשון שבה נכתב כי חיזבאללה עשוי לתקוף את תל אביב כחלק מתגובתו והדגיש כי חיזבאללה רוצה לפגוע במרכז משמעותי של הארגון שקיבל את ההחלטה על החיסול ולקח בו חלק.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חיזבאללה (צילום: MAHMOUD ZAYYAT/AFP via Getty Images, MAHMOUD ZAYYAT/AFP via Getty Images)
חיזבאללה (צילום: MAHMOUD ZAYYAT/AFP via Getty Images, MAHMOUD ZAYYAT/AFP via Getty Images)

 
בכירים ישראלים רואים בכתבה איתות לכך שהיעד לתגובת חיזבאללה יכול להיות הקריה בתל אביב או בסיסי מודיעין מרכזיים אחרים בצפון תל אביב. הבסיסים הללו נמצאים כולם בקרבת שכונות אזרחיות ואם רקטה תחטיא אותם - סביר להניח שתפגע באזרחים.

מנהיג החות'ים, עבדול-מאליק אל-חות'י, אמר כי "התגובה היא סוגיה טקטית בלבד. שום לחץ או הפחדה לא יכולים להניא אותנו מההחלטה להגיב".