שר הביטחון יואב גלנט אירח היום (שני) את חברי ועדת חוץ וביטחון בראשות ח"כ יולי אדלשטיין והעניק להם סקירה ביטחונית על המלחמה, המאמצים להשבת החטופים והצורך המבצעי בגיוס הולך וגובר של אוכלוסיות נוספות לשירות בצה״ל. במהלך השיחה, שר הביטחון לעג לסיסמת "הנציחון המוחלט" של ראש הממשלה נתניהו ואמר כי מדובר ב"קישקוש ותופי טם טם". 

עם זאת, לאורך המלחמה גלנט עצמו השתמש פעמים רבות בביטוי. כך, לדוגמא אמר במסר לתושבי הצפון ב-17.11.23 כי ״ניצחון מוחלט ירחיק מלחמות עתידיות להרבה זמן״ וכחודש לאחר מכן, לאחר ביקור של היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית כתב כי "ניצחון מוחלט במלחמה חשוב עבורנו,עבור ארה״ב ועבור עתיד המזרח התיכון".

בתגובה לדבריו, מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "כשגלנט מאמץ את הנרטיב האנטי-ישראלי, הוא פוגע בסיכויים להגיע לעסקה לשחרור החטופים. היה ראוי שיתקוף את סינוואר, שמסרב לשלוח משלחת למו״מ, ושהיה ונשאר המכשול היחיד לעסקת חטופים.לישראל יש רק ברירה אחת: להשיג ניצחון מוחלט, שפירושו חיסול היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, ושחרור חטופינו - והניצחון הזה יושג. זו ההנחיה הברורה של ראש הממשלה נתניהו והקבינט, והיא מחייבת את כולם - כולל את גלנט".