חבר הכנסת ניסים ואטורי אמר היום (שלישי) בריאיון לגלי צה"ל כי "אני חושב שבזכות נתניהו אנחנו קיימים עדין, כי יכולנו גם להגיע למצב של אבדון אם הוא היה מקשיב לשר הביטחון".

בהמשך, אמר ואטורי כי הוא סבור של פיטורי גלנט הוא מהלך ראוי, אבל "בנקודת הזמן הזאת כרגע אני חושב שזה בעיה קצת. אבל אני כן, אני חושב שזה לא ראוי ההתנהלות הזאת. מה נעשה? שר הביטחון יפטר את ראש הממשלה? לא".

גלנט הגיש לנתניהו את הנקמה קרה בעיתוי הכי רגיש שיש - אבל עשה טעות אחת קשה

הדברים נאמרים בצל ההסלמה בעימות בין ראש הממשלה לשר הביטחון. אמש פורסם ב"מעריב" כי  מבקר הליכוד פנה לנשיא בית הדין בבקשה לקבוע תאריך לדיון בעתירה להרחיקו משורות התנועה. המשפטנית טליה איינהורן וחברי מרכז נוספים, טוענים כי בית הדין טרם קבע מועד והצהירו כי הם דורשים לעשות זאת בהקדם. בדברי ההסבר העותרים מפרטים את אירועי הקדנציה הנוכחית של גלנט בתפקיד שר הביטחון בממשלה המכהנת, בטענה כי מהקמת הממשלה ועד היום פעל ופועל גלנט בניגוד לעמדת הליכוד הממשלה וראש הממשלה.

העותרים מתארים את סערת הרפורמה המשפטית והמחאה הציבורית שקמה בעקבותיה: "שר הביטחון יואב גלנט וראשי מערכת הביטחון והצבא עמדו מנגד הקמפיין האלים שבין היתר קרא לסרבנות ולא עשו  דבר על מנת לעקור את הנגע שפשה ביחידות צבאיות לרבות חיל האוויר"