היחצ"ן רני רהב שוחח היום (רביעי) עם ארא"ל סגל ודוד ורטהיים ברדיו 103fm, זאת בעקבות עימותו עם חבר הכנסת אלמוג כהן בטוויטר לאחר שכהן קרא לפיטורי שר הביטחון גלנט והזכיר כי חבר הכנסת ניהל בעברו מסעדת פנקייקים.

אלמוג כהן, שעלה לקו, אמר: "נעלבתי לא בשבילי, אלא בשביל כל מי שעובד עבודת כפיים. יש מישהו שחי בהתנשאות לא נורמלית שחושב שעבודת כפיים זה לא ראוי. מה קשור העבר התעסוקתי שלי? אני מוכן לעמוד מול רוב חברי הכנסת והשרים ולבדוק מי שירת את הציבור יותר זמן. 11 שנה ביס"מ וביחידת הסוכנים. במיוחד ביחידת הסוכנים עבדתי לבד, לא חמוש, במקומות שבהם רני רהב כנראה לא ייכנס אליהם".

"הכל היה מתואם": נתניהו זעם על העלייה להר הבית - כעת האמת נחשפת | האזינו
מגייסים כוחות: כך מנסים החרדים להכניס את לפיד לממשלה כדי לגבש חוק גיוס

על כך השיב רהב: "התגובה שלי הגיעה בעקבות דבריו של הוד מעלתו שאמר 'הייתי רוצה לראות את גלנט מודח'. התגובה שלי לא הגיעה מפלנטה אחרת. הוא הפך את זה לקטע עדתי וזו שערורייה וחרפה. איך חבר כנסת מעז לדרוש פיטורים באמצע מלחמה ואחרי זה כשמעירים לו, הוא מתחיל עם השד העדתי? הוא בא ואומר שאני לא מכבד את עובדי הכפיים? זאת חרפה. האיש הזה, מהיום הראשון שהוא בכנסת, כל משפט שהוא מוציא מהפה שלו הוא חרפה. אי אפשר להצדיע לו על 7 באוקטובר. הוא היה גיבור ישראל, אבל הוא לא נותן הזדמנות להצדיע לו, כי מיד אחרי זה יוצאים דברים מזעזעים. זה הכול".

כהן לא נשאר חייב וענה: "לא הגעתי כדי להתעמת עם אף אחד. הוא הוכיח מי שהוא באמת. אני גאה על כל מה שעשיתי בחיים שלי - גם כשניקיתי את השירותים בעסק שלי, וגם כשרצתי והצלתי חיים".לאחר מכן ירד מהקו.

רהב אמר לאחר מכן: "איך חבר כנסת מעז לדרוש פיטורין באמצע מלחמה, ואחרי זה כשמעירים לו הוא מתחיל עם השד העדתי? אם הוא היה אומר שהוא רוצה לדרוש את פיטורי שר הביטחון וגם את כל הממשלה ולהקים ועדת חקירה ממלכתית בראשות נשיא בית המשפט העליון, לא הייתי פוצה פה. אבל אלמוג עלוב הנפש הזה לקח את זה הפוך כי הוא מייצג אדם ספציפי. ראש מפלגתו לא מדבר איתו ורוצה להעיף אותו מכל המדרגות, וזה אומר דרשני. גם הוא אשם, הוא חבר כנסת בקואליציה. שיהיה ישר ולא שקרן ויגיד לציבור שלו: 'אני אלמוג כהן מאופקים רוצה לפטר את שר הביטחון, אבל גם להקים ועדת חקירה ממלכתית'".

לסיום אמר: "לא זלזלתי. במה העלבתי אותו כשאמרתי לו שיחזור לפנקייק שלו? העיקר שלא יהיה בכנסת, זה הכול".