כשנשאל העיתונאי עמית סגל היום (רביעי) בחדשות 12 מה צריך לעשות נפתלי בנט, שסולל את דרכו בחזרה לזירה הפוליטית, הוא השיב מיד: "להפסיק להתאהב בפוזיציה שהוא הגיע אליה של נשיא המדינה, זה שמשמר את כל המנדטים". סגל לא חוסך ביקורת מבנט וטוען שהוא לא מביע עמדות ברורות בנוגע לסוגיות שעל הפרק ושהסקרים שמנבאים לו גדולות לא משקפים את המציאות. 

סגל אמר: "הרי אנחנו בסיבוב הרביעי או החמישי בערך, שבו בנט בסקרים מבשרים שהוא הדבר החם של הבחירות. עכשיו, רצה הגורל, פעם רוב המנדטים שלו היו מימין, והיה לו איזה בונוס כזה משמאל ומתישהו כל זה גולח והימין קוצץ והוא סיים על שישה-שבעה מנדטים. עכשיו זה הפוך. כל הסקרים מראים שבנט כמעט לא נוגע במה שנשאר מגוש הימין. הוא לוקח בעיקר מגנץ ומלפיד ומליברמן, אז בעצם מגוש נתניהו הוא לא לוקח". 

נתפסה על חם: השקר שאמרה טלי גוטליב על אריה דרעי בשידור חי  
"מעולם לא הייתה אופוזיציה שפלה כמוכם": אמסלם יוצא למתקפה

עמית סגל על נפתלי בנט (צילום :חדשות 12)

"למה לא כדאי לו לסמוך על החולות הנודדים האלה? כי אלה אנשים שבשנייה שבה הוא יגיד רק לא נתניהו, הוא יאבד את כל הימין", טען סגל. 

עוד הוסיף: "אני חושב שכדאי לנפתלי בנט, אני יודע שזה לא פופולארי בימינו, השלב מספר אחד בקאמבק - להביע עמדות בנושאים שעל הפרק. לא לשחרר לנו סרטוני זן. למשל, מר בנט, מה עמדתך על עסקת החטופים? זו דילמה מספר אחת שניצבת היום, כל פוליטיקאי צריך להביע עמדה. שמענו את סער, שמענו את ליברמן כבר סוף סוף אמר את עמדתו, בוודאי שמענו את נתניהו ולפיד. מה העמדה שלך? או שאתה כל כך עסוק בלשבת ולמכור את עצמך כנשיא המדינה מספר שתיים שזה לא זה?"

בסיום דבריו עקץ: "אני מאלה שחושבים שהסקרים האלה לא משקפים את המציאות. כמו תמיד זה יגמר בשישה-שבעה מנדטים, ולכן הוא יוכל לכל היותר, להיות ראש ממשלה".