יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיך להביע עמדות קיצוניות ברשתות החברתיות. היום (חמישי) העלה תמונה המציגה השוואה בין היועמ"שית, גלי בהרב-מיארה, לבין שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג0און.

בתמונה שפרסם יאיר נתניהו נראה אדם ללא משקפיים שרואה לפניו את גלי בהרב מיארה, וכשאותו אדם מרכיב את משקפיו מתבהרת התמונה ומתברר שהוא רואה לפניו את קים ג'ונג-און.

חולמת להיות יונית לוי אבל לא תהיה לעולם: הפרצוף של מגי טביבי הסגיר את הפייק | דעה  
"לא נכשלנו": איש סודה של שרת התחבורה רגב בראיון סוער

יאיר נתניהו נגד גלי בהרב מיארה (צילום: צילום מסך)
יאיר נתניהו נגד גלי בהרב מיארה (צילום: צילום מסך)

קים ג'ונג-און הוא המנהיג העליון של קוריאה הצפונית, שמתפקדת כמדינה קומוניסטית חד-מפלגתית תחת דיקטטורה טוטליטרית תורשתית. קים ג'ונג-און שולט בקוראה משנת 2011, עת החליף את אביו המנוח. הוא שולט בשלוש עמדות המפתח במדינה: ראשות המפלגה, הצבא והמדינה.

אין זו הפעם הראשונה שתוקף נתניהו הבן היועמ"שית. בחודש ספטמבר תקף אותה בערוץ הטלגרם שלו וטען שהיא "פשוט מתירה את דמם של חברי הקואליציה". יאיר נתניהו טען אז שהתקיימו "עשרות תקיפות פיזיות אלימות של שרים וחברי כנסת ע״י בריונים אנרכיסטים בתשלום, ולא כתב אישום אחד. מעניין אם מפגיני ימין היו נוהגים ככה כלפי שופטי עליון, בני גנץ ולפיד, אהוד ברק או כלפי גלי עצמה, גם אז לא היו מוגשים כתבי אישום ולא היו עצורים".