מתי דנציג, בנו של אלכס דנציג שנרצח בשבי חמאס וגופתו הושבה לישראל הלילה (בין שני לשלישי), התראיין הבוקר ברשת ב' והביע ייאוש מהמדינה ומהעומד בראשה. 

דנציג אמר: "חבל שזה היחס של ממשלת החורבן, שבכלל לא יודעת את מי היא הפקירה. אנחנו נעשה הלוויה, חשוב לי שהמורשת שהוא ניסה להנחיל ללימודי היסטוריה תמשיך, הוא מאוד מאוד השפיע על המדרכים שיצאו למסעות בפולין, חשוב שהקול הייחודי שלו ימשיך להישמע. מהמדינה אני די מיואש, אני מצפה שיהיה תחקיר, שיודיעו מה קרה בדיוק. אני מאוד מאוד מקווה, שיצליחו להוציא את אלה שבחיים". 

השר ניר ברקת: "אצביע בעד עסקה גם במחיר הפלת הממשלה"  
"לתפארת מדינת ישראל שהזניחה": אב החטוף תוקף את מירי רגב

אלכס דנציג (צילום: מטה המשפחות)
אלכס דנציג (צילום: מטה המשפחות)

כשנשאל מה סיפרו למשפחה במהלך הלילה השיב: "אמרו לנו שהיה מבצע והחזירו את הגופות. אנחנו יודעים הרבה זמן שאבא לא בחיים ואפשר היה להחזיר אותו בחיים. אנחנו יודעים שהוא נחטף בחיים והוא היה במצב יחסית טוב. הוא היה עם קבוצה גדולה של חטופים, עם נילי מרגלית. הם סיפרו לנו שהוא היה במצב סביר. הוא חי, לא היו להם את התרופות שהוא צריך, אבל הוא קיבל את התרופות גנריות. יכול להיות מאוד שזה היה בהפצצה גדולה של צה"ל שאבא שלי ביניהם, מתבצע עדיין תחקיר". 

עוד הוסיף דנציג: "ממשלת נתניהו החליטה להפקיר את החטופים כדי לשרוד. היה אפשר להחזיר אותו ואת כל החטופים. נתניהו בחר להקריב את החטופים, הקרמה תשפוט אותו והוא ישלם על זה בגדול".