חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה היום (שלישי) בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) פוסט ובו האשימה את חיל האוויר בכך שכל התחקירים שמתפרסמים בימים אלו נועדו להסתיר את חלקם במחדל ה-7 באוקטובר.

"כל התחקירים למיניהם שעוסקים בכשל המחריד של גורמי המודיעין עושים הכל להלבין את חיל האוויר!" כתבה גוטליב. "ביום 7.10 במשך שעות לא עלה מטוס אחד לאוויר. אחד לא עלה! ושלא יספרו לכם שזה כי לא הוכרזה מלחמה".

"מעמידים בסכנה את ילדינו": תנועת האימהות הגישה עתירה להדיח את בן גביר וסמוטריץ'
גורם מדיני בהתקפה חריגה: "מדליפים אנונימיים - תגידו את דעתכם ואל תתחבאו"

"המטכ"ל היה בבור! המטכ"ל אחראי בכל רגע נתון להפעיל את כל הנדרש לשמירת ביטחון אזרחי מדינת ישראל. לאף אחד אין טיפת אומץ לשאול איפה היה חיל האוויר ומפקדו ואיפה היו הטייסים. אני עד ניצחון במלחמה בע"ה לא עוסקת בזה, אך שיהיה ברור שלא אתן להלבין את חלקו של חיל האוויר והעומד בראשו בתופת אוקטובר".

מוקדם יותר התייחסה גוטליב לתחקיר שפורסם בחדשות ובו נטען כי חלק מהחטופים נהרגו מאש צה"ל, והתרעמה על הניסוח.

"צמרת צה"ל בעוד תידרוך שערורייתי וחסר אחריות שמטרתו להבהיל את הציבור וליצור לחץ לקידום עסקה מופקרת שממילא סינוואר לא מסכים לה. דו"צ מתדרך כי להערכת צה"ל חלק מהחטופים נהרגו מאש צה״ל. את זה הוא מפרסם היום, בזמן מלחמה, לאחר שחרור הירואי של גופות חטופים, ותוך ניהול מו"מ עם אויבינו".

עוד הוסיפה גוטליב: "אם הייתי מסוגלת הייתי יורקת בבוז לרצפה לעברו של מי שהעז להוציא אמירה כזו שפוגעת בחוסן ובמורל הצהלי. מישהו בצמרת צה״ל ממש משתדל לפגוע ברוח הלוחמים, והכל כדי לשרת נרטיב של סיום מלחמה בטרם נצחון.‏עם צמרת צהל שעסוקה בתבוסתנות אי אפשר לנצח".