הערב (שלישי) דווח בחדשות רשת 13 כי ראש הממשלה בנימין נתניהו טען כי הוא "יודע היטב לנהל משא ומתן" והוסיף כי ניהל מו"מ מול ההסתדרות. דבריו עוררו תגובות זועמות מצד בכירים במערכת הביטחון, שהגיבו כי "מול ההסתדרות אולי יש לך זמן לנהל מו"מ - כאן אין זמן. כל יום חטופים יכולים למות".

עם זאת, בליכוד טענו כי הדיווח כלל אינו נכון, ותקפו את חדשות 13 בחריפות: "עוד ניסיון שפל של ״ערוץ 13״ לייצר שנאת חינם בתוכנו באמצעות הוצאת דברים מהקשרם, מה הם לא יעשו בשביל רייטינג? ראש הממשלה לא השווה את ההסתדרות לארגון הטרור הרצחני חמאס. אין דבר בעולם שיכול להשתוות לנאצים החדשים של חמאס.

"לא אתן להלבין אותו": טלי גוטליב במתקפה חזיתית נגד חיל האוויר
גורם מדיני בהתקפה חריגה: "מדליפים אנונימיים - תגידו את דעתכם ואל תתחבאו"

ראש הממשלה הביא דוגמה במהלך דיון סגור לגבי תהליכים של מו״מים שונים שהוא ניהל בעבר, כולל מו״מים בין ידידים. בניגוד גמור למה שהוצג בערוץ 13 ראש הממשלה הדגיש בבירור שאי אפשר להשוות את זה למשא ומתן עם הארגון הרצחני חמאס

מוקדם יותר, יו"ר אגף הסברה ודוברות בהסתדרות, יניב לוי, הגיב לדברים ואמר כי "ההקבלה למו"מ שאתה מקיים מול ארגון מרצחי הטרור חמאס לבין ההסתדרות היא לא פחות מבושה הגובלת בהסתה".

לוי הוסיף ומסר לראש הממשלה, "אנו מבינים שאתה עייף ושיש עליך אחריות רבה, הפעם הלכת צעד אחד רחוק מדי. אנו מצפים ממך להתנצל בפני מיליון עובדים שמניעים את המשק, רבים מהם משרתי מילואים. עליך ללמוד מההסתדרות ומהעומד בראשה, ארנון בר-דוד, מהי ממלכתיות ומנהיגות ראויה".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, הגיב לדיווח על ההתבטאות של רוה"מ: "ההקבלה למו״מ שאתה מקיים מול ארגון מרצחי הטרור למו״מ מול ההסתדרות היא לא פחות מבושה הגובלת בהסתה. ראש הממשלה, אנחנו מבינים שאתה עייף ויש עליך אחראיות רבה, אבל הפעם הלכת צעד אחד רחוק מדי. התנצל עכשיו בפני מיליון עובדים שמניעים את המשק ושרבים מהם משרתי מילואים. מצפים ממך להתחיל לנהל את המדינה להחזיר את החטופים זאת המשימה הראשונה שלך, וללמוד מההסתדרות מהי ממלכתיות ומנהיגות הרואה את כלל חלקי החברה הישראלית".