יוכבד ליפשיץ, לנה טרופנוב ומספר שורדות שבי נוספות, נפגשו היום (שישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. טרופנוב, אמו של החטוף סשה טרופנוב, מסרה: "יצאנו מפגישה. היינו הרבה זמן. סיפרנו על הכאב שלנו. נתניהו הסתכל לנו בעיניים ואמר שיחזיר את הבן שלי הביתה. כולי תקווה שזב מה שיקרה". 

עוד הוסיפה כי "זה נראה שזה מה שמעסיק אותו. הוא לא מיהר לשום מקום. זה לקח כמה שעות. יצאתי מהפגישה הזאת עם קצת יותר תקווה. מקווה שהראה את הבן שלי ואת כל החטןפים. כמה שיותר מהר".

מוציא את רגב מהתמונה: הצעת הפשרה של הנשיא הרצוג בטקס הממלכתי ל-7.10
ההנצחה והסערה: כמה מהציבור מתנגד לטקס הממלכתי בהובלת מירי רגב?

יוכבבד ליפשיץ, האשימה: "לא קיבלנו תשובה למה צה''ל הזניח אותנו ולא הגיע, רק אחרי שהאנסים והשוחטים והבוזזים סיימו את העבודה, צה"ל הגיע. לא קיבלתי על זה תשובה. אף אחד מנציג הממשלה לא הגיע לניר עוז עדיין".

אלה בן עמי, שאמה שוחררה בעסקה ואביה עדיין חטוף, הביעה את דאגתה: "בפגישה עם רהמ אמא שלי דיברה על מה שהם עברו בשבי. ביקשתי ממנו שלא יוותר . קיבלנו ממנו הנהון ואישור. דורשים מראש הממשלה לעמוד בהתחייבויות שלו ושיפעל להחזיר את החטופים. הבנו שהוא בקיא בפרטים ובאמת מתנהל מומ. אבל התחושה שלנו שזב לא יקרה בקרוב ואני חוששת לחיי הבנות בשבי, והחטןפים. חייבים להביא את העסקה בהקדם. צריך להיות במאבק הזה ב200 אחוז".