בחדשות 12 דווח הערב (שישי) על שיחה שהתנהלה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש השב"כ רונן בר, במהלך ישיבת הקבינט האחרונה. נושא השיחה היה התפרעות המתנחלים שאירעה לפני כשבוע בג'ית שבשומרון. 

"ביצענו מעצרים?", נשאל בר ע"י נתניהו. ראש השב"כ השיב: "שניים". בשלב זה, תהה נתניהו לגבי המספר: "למה רק שניים? למה לא יותר?". בתגובה, בחר בר להטיח: "זה תפקיד המשטרה, אין משטרה בישראל". 

ראש השב"כ נכנס בבן גביר: "שפיכות דמים שתשנה את המדינה ללא היכר"
גלנט תקף את בן גביר: "מעשים חסרי אחריות": שהשיב: "תתקוף את חיזבאללה"

מטעם השב"כ, נמסר בתגובה: "הציטוט המיוחס לראש השב״כ, כאילו אמר לראש הממשלה ש״אין משטרה בישראל״ אינו נכון ולא נאמר על ידו".

כזכור, אמש דווח בחדשות 12, על המכתב ששח בר לבכירים רבים, בו בחר לצאת נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. "אני כותב לכם מכתב זה בכאב, בחשש גדול, כיהודי, כישראלי וכאיש ביטחון, על התופעה המתגברת של הטרור היהודי מ'נוער הגבעות'", כתב. "תופעת 'נוער הגבעות' הפכה מזמן לכר נרחב של פעילות אלימה נגד פלסטינים. מעולם לא התחברתי למושג 'פשיעה לאומנית'. זו לא פשיעה מכיוון שיש הפעלת אלימות לצורכי הטלת מורא, כלומר טרור. זו לא 'פשיעה לאומנית' ובוודאי לא לאומית מכיוון שיש בה קריאת תגר על הלאום", כתב. 

עוד הוסיף: "התופעה בחסות האירועים הביטחוניים, אוזלת היד המשטרתית וייתכן אף תחושת גיבוי סמוי, צוברת נפח ומשנה את פניה: מעשייה של בודדים לפעילות של מאות. התרחבות משמעותית של היקף המשתתפים בתופעה. אובדן החשש ממעצר מינהלי נוכח התנאים שלהם זוכים בכלא וכספים שאותם מקבלים לאחר שחרורם מחברי כנסת יחד עם מתן לגיטימציה ודברי הלל, לצד מסע דה-לגיטימציה לגורמי ביטחון".