חברת הקבינט המדיני-ביטחוני עברה על חוקי הצנזורה? שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט המדיני בטחוני, תא״ל (במיל׳) מירי רגב, כתבה בחשבון ה-X שלה היום (שלישי) בתגובה לשובו של פרחאן אלקאדי משבי חמאס כי היא מברכת על שובו, ומסתמן כי בהודעתה עברה את מגבלות הצנזורה וחשפה את המיקום ממנו חולץ. נזכיר, כי דובר צה"ל ביקש שלא להזכיר פרטים שטרם דוברו עליהם, מאחר ו"כוחותינו עדיין פועלים בשטח" - כך מסר הגרי בהצהרה לאחר חילוצו.

בתגובה, ולאחר שעלו תהיות על האם רגב חשפה את המיקום, בסביבת רגב דחו את הטענה כי היא עברה אל מגבלות הצנזורה, ואומרים כי בהודעה היא לא הדגישה מיקום - אלא דיברה על פעולת צה״ל באזור באופן כללי. "היא לא קיבלה שום שיחה בנושא ההודעה", נמסר. עם זאת, הציוץ נמחק.

אלו האמנים שסירבו להשתתף בטקס השבעה באוקטובר, רגב: "ההכנות נמשכות, אין שינוי"
דניאל הגרי שינה את הטון כלפי הציבור: "חייבים לנהוג באחריות"

נזכיר כי זאת לאחר שדובר צה״ל תא״ל דניאל הגרי תקף את ההתנהלות המופקרת של מי שהפיץ ידיעות על המבצע בעוד הכוחות פועלים, וענה לשאלת מעריב: "חשוב לי לציין שאנחנו עדיין מקיימים מאמצים ופעולות בשטח". עוד הוסיף הגרי: "כל שמועה עלולה לפגוע בביטחון חטופינו ובביטחון כוחותינו. תשמרו עליהם. כל מאמץ כזה הוא חיים של אנשים. חייבים לנהוג באחריות ולא להפיץ שמועות".

תא״ל הגרי רמז, כי הפעילות עדיין נמשכת בשטח ולכן לא ניתן לחשוף את כלל המידע על המבצע בו לקחו חלק לוחמי השב״כ שהביאו את המידע המודיעיני המדויק והפעילות של לוחמי יחידת יהלום של ההנדסה הקרבית, שייטת 13 בחיפוי לוחמי 401 של השריון וחטיבת הנח״ל.