חה"כ טלי גוטליב (הליכוד) התייחסה היום (חמישי) לסערה סביב פסק הדין בתביעה של חבר הכנסת אלעזר שטרן נגד ערוץ 13, חדשות 13 וצוות תוכנית "הצינור". הסערה נגרמה בעקבות הטענה כי השופט ליאור גלברד קבע שהמתלוננת אינה אמינה משום שהיא תומכת בנתניהו, ולכן חשודה במניע פוליטי.

גוטליב כתבה כי "העוול הקולוסלי שנגרם לשטרן על בסיס תלונה שקרית של חיילת שטענה כי איים עליה והתעלם מתלונתה על הטרדה מינית הוא נוראי. לצערי, הופרז שהפסק דין בתביעת הדיבה שהגיש שטרן התקבל על בסיס קביעה שהמתלוננת תומכת בנתניהו ולכן אינה אמינה".

אלעזר שטרן (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)
אלעזר שטרן (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)

"זה פשוט לא נכון. בית המשפט קיבל את תביעת הדיבה של שטרן על בסיס שורת שקרים בעדותה של המתלוננת והסכים עם דבריו של שטרן, שנתמכו בראיות ובעדויות שסתרו את דברי המתלוננת", המשיכה וטענה כי "ההתייחסות של בית המשפט לדעה פוליטית של המתלוננת הייתה רק בהקשר של ניסיון להבין את מניעיה לשקר, בין אם מתוך מניע פוליטי או אחר. פסק הדין מסיים סאגה נוראית שבה טופלה על שטרן האשמה שהתעלם מתלונת חיילת על הטרדה מינית, ונמצא כי המתלוננת שיקרה וכי פגישת האיום וההתעלמות שבין שטרן למתלוננת כלל לא התקיימה". 

גוטליב הוסיפה כי "כל הכבוד לבית המשפט שהיה אמיץ דיו לקבוע שהוא אינו מאמין למתלוננת לא בגלל שהיא ימנית, אלא כי היא שקרנית. כן, יש נשים כאלה. ושטרן? כל 'חטאו' היה כקצין בכיר בצבא שהתנגד לתופעה הבזויה של תלונות אנונימיות המכתימות את שמו של אדם ללא יכולת לבדוק את הדברים. קראתי את פסק הדין במלואו. המתלוננת שיקרה. שטרן אמר אמת ודבריו אושרו בעדויות נוספות."