איש התקשורת ינון מגל צייץ היום (שלישי): "הערב: מלכי הקונספציה בהופעה חיה שני רמטכ"לים, אחד גם שר בטחון שהובילו אותנו לאסון הגדול ביותר שידענו ואפילו ה-7.10 לא העיר אותם ידבררו את עמדת האויב במו"מ ויסבירו למה צריך לוותר על צינור החמצן שלו. רק שהפעם, אין לנו את הלוקסוס להיכנע!". שותפו לתוכנית ברדיו 103FM, בן כספית, הגיב לדבריו והתייחס למסיבת העיתונאים של בכירי "המחנה הממלכתי".

גיורא איילנד מנפץ את נאום נתניהו לרסיסים: זה מה שקורה בעזה באמת

כך כתב כספית: "צפיתי עכשיו, באיחור, בגנץ ואיזנקוט. ואז גם ראיתי את הציוץ הזה. אנחנו באירוע פסיכוטי. זה כבר לא שטיפת מוח. אפילו לא היפנוזה. זה פסיכוטי לחלוטין. עבודת אלילים מהסוג הירוד ביותר. הצייצן הנ״ל מאשים את גדי איזנקוט ובני גנץ ש'הובילו אותנו לאסון הגדול ביותר שידענו'. כן. הם היו ראש הממשלה ב-7 באוקטובר. הם הוזהרו והתעלמו. הם הביאו את השליח הקטארי עם הכסף. הם שחררו את סנוואר. הם הבטיחו להפיל את שלטון חמאס ב-2009 ואחר-כך ביצרו את שלטון חמאס 15 שנה.

"איזנקוט, שלא רק קבר לאחרונה את בנו שנפל במשימה בעזה, הוא היה גם הרמטכ״ל שאטם את עזה בתקופת 'צעדות השיבה' על הגדר, עם 300 הרוגים פלסטינים על הגדר ו-35 אלף פצועים. בלי אף חדירה. איזנקוט, שפטר את ישראל מסכנת מנהרות חיזבאללה בצפון במבצע 'מגן צפוני'. תארו לעצמכם שבמקום בעוטף עזה, ה-7 באוקטובר הייתה מתרחש בצפון. איזה אסון היה מתרחש כאן. איזנקוט, שנולד בטבריה למשפחת עולי מרוקו, קיבל חינוך מסורתי, גדל באילת והקדיש את חייו לביטחון המדינה, כולל כדור בראש שחטף פעם באחד האימונים.

"נתניהו, שעד לפני חודש בקושי שמע על ציר פילדלפי. נתניהו, שלדבריו זיהה את סכנת פילדלפי לפני 20 שנה, אבל לא עשה כלום כדי לנטרל אותה ב-17 שנות שלטונו. נתניהו שבכלל לא רצה לצאת לתמרון ואלמלא גבי אשכנזי שהחזיק לו את היד, לא היה יוצא אליו עד עכשיו. צפיתי הערב בגנץ ואיזנקוט. כושר הביטוי שלהם נופל בהרבה מכושר הביטוי של מי שדיבר יום קודם. ההבדל היחיד בין ההופעות היה שהם אמרו את האמת. זה שדיבר יום קודם, שיקר".