קרב חריג נרשם בממשלה - שר הדתות מיכאל מלכיאלי (ש״ס) פנה הבוקר (חמישי) ליועמ״שית גלי בהרב-מיארה ולמבקר המדינה מתניהו אנגלמן, בנוגע להאשמה בסחיטה. "השר דודי אמסלם סוחט אותי, מפר אמונים ברף החמור ומסכן חיי אדם בשל שיקולים פוליטיים צרים", אמר מלכיאלי.

השר אמסלם הגיב: "השר אמסלם דוחה בתוקף את ההאשמות השקריות והבזויות שהועלו על ידי השר מלכיאלי במכתבו. מדובר בניסיון נואש ומתוזמר של השר מלכיאלי, בהנחיית הפטרון שלו אריה דרעי, להסיט את הדיון הציבורי מהכשלים האמיתיים במשרד הדתות ולטפול האשמות שווא באיצטלה של עניינים פוליטיים. הטענה כאילו השר אמסלם מסכן חיי אדם היא שקרית ומגוחכת! אין שום קשר בין המינוי המדובר לבין סיכון חיי אדם.  השר מלכיאלי מטעה במכוון את הציבור ומנסה ליצור כאוס מוחלט.

"השר אמסלם פועל אך ורק לקידום האינטרס הציבורי ולמינוי מועמדים ראויים לתפקידים בכירים. מינויים ברשות החברות יעברו רק כאשר יובאו מועמדים העומדים בקריטריונים, ללא קשר לשיוכם הפוליטי. באשר למינוי דיינים - מדובר בנושא בעל חשיבות עליונה לציבור שומרי המסורת בישראל. השר אמסלם לא יאפשר לאריה דרעי להשתלט על הוועדה למינוי דיינים כאילו הייתה עסק פרטי של ש"ס. מפלגת הליכוד מייצגת קהל גדול של שומרי מסורת שגם להם מגיעה נציגות הוגנת ברבנות הראשית. השר אמסלם קורא לשר מלכיאלי להפסיק לנהל את ענייני משרדו באמצעות הדלפות והכפשות, ולהתמקד בעבודה למען הציבור".

כזכור, בחודש שעבר השר אמסלם מהליכוד תקף את האופוזיציה במליאת הכנסת, כינה את חבריה "ליצנים" וטען שהאופוזיציה מכפישה את צה"ל ואת מערכת הביטחון ומתפרנסת מהפצת שנאה. 

דיווח: בנו של המחבל זכריה זביידי חוסל בתקיפת צה"ל במזרח השומרון
"חמאס מאיים להוציא להורג חטופים נוספים": דיווח מדאיג בוושינגטון פוסט

אמסלם אמר: "בשעת מלחמה, מעולם לא הייתה אופוזיציה שפלה כמוכם. חסרת אחריות. אף פעם. אתם ממש ליצנים, אחד אחד. אין יום שאתם לא מצייצים נגד הממשלה, נגד כל פעולה שאנחנו עושים".

שר הדתות מיכאל מלכיאלי  (צילום: ראובן קסטרו)
שר הדתות מיכאל מלכיאלי (צילום: ראובן קסטרו)

"אני אגיד לך מה מפריע לי. עם ישראל נמצא עוד מעט שנה במלחמה קיומית. צה"ל נלחם בעצימות גבוה מאוד בשתי חזיתות. ואתם כל שבוע, כמעט כל יום, מכפישים את צה"ל, את הממשלה, את שר הביטחון - את כולם. אתם עובדים כל היום רק בהכפשות ובדמורליזציה. אתם פוגעים. אתם מיעוט כזה קטן, כזה קטן, עד היום אתם מפגינים, סוגרים רחובות, מפירי סדר, מפעילים בריונות, עד היום כל יום. אתם מתפרנסים מזה. מתפרנסים משנאה". 

הפגנה לשחרור חטופים 3.9.24 (צילום :ליעם אדיב)

"הכל פה ממומן במאות מיליוני דולרים כדי לפגוע בעם ישראל שהוא נמצא בנקודה הכי רגישה שלו, ואנחנו נמצאים במצב כמעט הכי קשה, אם לא הכי קשה, מאז קום המדינה. אנחנו אשמים בכל בסדר? מר קריב, אנחנו אשמים בכל. אז לכן אני מתבייש בכם פשוט. אני מתבייש באופוזיציה ואני בז לכם".