חמאס פרסם הלילה (בין חמישי לשישי) סרטון חדש מהשבי של הירש גולדברג-פולין ז"ל, אשר גופתו הוחזרה לישראל בתחילת השבוע. משפחתו אישרה את פרסום הסרטון: "הסרטון חייב לשמש קריאת השכמה מיידית לעולם לפעול עוד היום כדי להבטיח את שחרורם של 101 החטופים שנותרו לפני שיהיה מאוחר מדי".

מותו של הגיבור האמריקאי: הרש גולדברג-פולין הפך לשם המזוהה ביותר בארה״ב במאבק להחזרת החטופים

בסרטון, גולדברג-פולין אומר למצלמה: "שלום, קוראים לי הירש גולדברג-פולין. נולדתי בברקלי, בקליפורניה, עכשיו אני חי בירושלים, בישראל. אני בעל שתי אזרחויות, האחת אמריקאית והשנייה ישראלית. הפכתי להיות בן 23, ארבעה ימים לפני שנחטפתי ממסיבת הנובה ברעים בשבעה באוקטובר. מאז שהגעתי לעזה, אני שורד כמעט ללא עזרה רפואית, עם מעט אוכל ומעט מים. אני לא זוכר את הפעם האחרונה שראיתי את השמש או נשמתי אוויר צח והגרוע מכל הוא - שהמדינה שלי, ישראל, מנסה להפציץ אותי, ללא הפסקה, כדי לא לשאת באחריות ולעשות עסקה עבור הטעות שלהם וההפקרה שלי.

"אני מבקש ממך, הנשיא ביידן ואנתוני בלינקן, וכל חבריי האזרחים האמריקאים, לעשות כל מה שאתם יכולים בשביל לעצור את המלחמה, לעצור את השיגעון הזה ולהחזיר אותי הביתה עכשיו. דבר אחד אחרון, אבא, אבא, ליבי ואורלי, אני אוהב אתכם, מתגעגע מאוד וחושב עליכם כל יום. אני יודע שאתם עושים כל מה שאתם יכולים ואתם נמצאים ברחובות ומנסים להחזיר אותי הביתה עכשיו. אני צריך שתישארו להיות חזקים בשבילי, תמשיכו להיאבק ובתקווה אהיה בקרוב בבית. אל תפסיקו, אני אוהב אתכם".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רייצ׳ל וג׳ון, הוריו של הירש, מסרו: "אנחנו נמצאים בעיצומם של שבעת ימי האבל לאחר שקברנו את בנינו הירש ז״ל ביום שני. מוקדם יותר הערב, פרסם חמאס סרטון חדש שלו, שצולם בשבי במנהרות מתחת לאדמה בעזה. הסרטון חייב לשמש קריאת השכמה מיידית לעולם לפעול עוד היום כדי להבטיח את שחרורם של 101 החטופים שנותרו לפני שיהיה מאוחר מדי. אף משפחה נוספת לא צריכה לעבור את מה שעברה משפחתנו והמשפחות של החטופים האחרים שנרצחו לאחרונה״.