גיל דיקמן, בן דודה של כרמל גת ז"ל שנרצחה בשבי חמאס והובאה למנוחות בתחילת השבוע, שיתף היום (שבת) על המתקפה שעובר בידי פעילי ימין. "מרגע שכרמל נרצחה, מכונה שלמה של רעל שולחת שטף מוטרף של תגובות נאצה", כתב. "הם לא חיכו שתסתיים השבעה על חטופה שנרצחה בשבי. הם אומרים שאני אשם ברצח שלה".

רצח ששת החטופים: "נתניהו ידע שהם בסכנה ואמר לנו שיסרב לעסקה"
"משפחתה של כרמל גת ז"ל נגד נתניהו: "מסרבים לו לתת להשתמש ברצח"

עוד הוסיף: "הם חוזרים על הטענה שאני שחקן. המוות של כרמל בשבי מצחיק אותם. מעורר את היצר שלהם לתקוף עוד. כולם יוזרים שפועלים בשירות נתניהו. יד נעלמה מפעילה אותם", טען והוסיף: "ביקשתי מנתניהו לא להפנות את מכונת הרעל שלו נגדנו. ביקשתי מהצוות שלו שייגנה, שיבלום, שיקרא לעצור. 

גיל דיקמן (צילום: פרטי)
גיל דיקמן (צילום: פרטי)

"התשובה שלהם הייתה 'אין מכונת רעל'. תשאלו את עצמכם, ואז תשאלו אותו - למה הוא לא עוצר את מסע ההסתה נגד משפחות הנרצחים והחטופים?"

מוקדם יותר השבוע שוחח דיקמן עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, ואמר:"אם זה לא היה ברור עד שרצחו את הבת דודה שלי, עכשיו זה ברור שאם לא נפריד בין הקנה של הנשק לבין הראשים של האנשים האלה, הם יירצחו שם אחד אחד. אנחנו לא נוכל להסתכל במראה ולהגיד 'ידינו לא שפכו את הדם הזה', הן שפכו", ציין דיקמן.

לדבריו, "כשנתניהו אומר שהוא מצטער, אין לזה שום משמעות. האדם ידע היטב שהחיים של כרמל בסכנה, והחיים של אלמוג, ושל הירש, ושל אלכס, ושל עדן ושל אורי בסכנה. הבן אדם ידע היטב שהחיים שלהם בסכנה. הוא יודע שגם חיי החטופים שלא נרצחו ועדין בחיים בסכנה. הוא אמר לי שהוא סירב לעסקה שתחזיר את הירש ואת כרמל הביתה. הוא אמר את זה גם לי וגם להורים של הירש. העסקה הזאת היתה פותחת את הפתח להחזיר את החטופים".